Měl bych dvě otázky technického charakteru, začnu tím jednoduším a sice spojkou (nebo cokoliv s tím souvisejícího), jelikož jsem se sžil s automatem tak mi přijde nestandartní chování když jedu na krev (plnej plyn a řadit nahoru) a pustím spojku po přeřazení na další kvalit tak se otáčky motoru jakoby zhoupnou, nebo nevím jak to popsat, prostě to celý nějak zakodrcne, nevím jestli to je normální nebo tam je něco blbě (jednohmota, pokud má? silentbloky?) a nebo je to standartní chování manuálu...
A za druhé, a tohle už bude spíš techničtější

když točím s volantem doleva tak skoro u konce to prostě jakoby "spadne" dolu, že to jde až nějak moc snadno a kola jsou jakoby až moc natočený, jak jsem to měl v servisu v kuřimce tak jsem to tam s nima probíral a prý neví jistě co by to mohlo být, geometrie a tak je udělaná a v pořádku (což můžu potvrdit protože těch geometrií udělaných s prominutím na hovno jsem zažil už několik). No a teda krom toho že to jde až moc snadno doleva tak v tý poloze "úplně nalevo" se kola "hrnou"
Teda snad jsem to sepsal pochopitelně, je ot fakt blbý to takhle popisovat když to nezvládnu vysvětlit

klidně nějakému jihomoravákovi můžu ukázat, spíš ale se mi jedná o to jestli se s tím už někdo nesetkal, toho to asi trkne hnedka co že to vlastně je
Díky moc
