Tak trochu doplním info, co se událo za jaro
1) Nové uchycení SPZ. Původní bylo na takové dvojté vidlici, co držela na šroubech u vstupu ke chladiči před mřížkou. Hodně se to klepalo a lehce to bouchalo o nárazník. Jediné mínus tohoto nového řešení je, že musím dávat bacha při parkování o obrubníků
2) Původní 16tky Sportive jsem prodal místo nich ještě v Německu koupil Momo Corse 15ky a na ně obligátní gumy 195/50 R15 v mém případě Toyo R1R (ne T1R
) Ty původní 16ky gumy jsou hrozně drahý
3) Nové brzdy - kotouče od ATE, destičky Hawk HP+ vše doplněné opletenými hadicemi z jedetoshopu. Červený nátěr resp. barva je Foliatec a trochu jsem tím počmáral i motor
4) Doplnění výztuh na podvozek od IL motorsports
5) Výfuk Cobalt (využil jsem slevy 20% na jaře na díly z Moss
) a zbavil se toho velkého dvojtého a hodně těžkého výfuku, který byl od původního majitele. Cobalt je o dobrých 7 kg lehčí
6) Dorazy dveří - ty gumové původní byly už dojebané a při přejezdu nerovností se dveře klepaly jak osika ve větru. Využil jsem group buy z ILka a dveře drží už parádně na místě
7) Od předchozího majitele jsem tam měl nepůvodní rádio i s CD měničem (ten mi je k ničemu
). Jenže neumělo přehrávat písničky přes bluetooth a celá ergonomie ovládání byla prazvláštní
Z Aliexpressu jsem koupil tohle rádio za 70 dolarů a funguje parádně. Párování s telefonem probíhá okamžitě, má to android, wifi, 2 výstupy USB a možnost stáhnout aplikace dle potřeby z google play včetně navigací. Prostě paráda a docela se to do interiéru hodí
8) v Sosně jsem byl zatím 2x. Při prvním ježdění se auto lehce hodně přehřívalo
Sice někteří řeknou, že je lepší chladit olej a pod. Jo jasně, to nepopírám, ale bylo potřeba vyřešit chlazení ( i když jsem tam měl termostat na 82°), stejně to bylo kritický. S tímto chladičem už takový problém nebude
Z amazonu jsem sehnal nejlevnější velký chladič s kombinací termostatu na 82°C už přehřívání není problém. Podchlazování motoru (podle ručičky teploty motoru) nastalo akorát na dálnici z prudkého kopce při 130 km/h. Jinak si motor krásně drží svou teplotu. Reroute kit jsem demontoval, páč jsem se dozvěděl, že je vhodný na NB a ne na NBFL a měnit těsnění pod hlavou kvůli tomu nebudu. Časem třeba přibude chladič oleje
Jedna filozofická otázka by tu přeci jen byla - je vhodné kombinovat lehčí setrvák s quick shifterem nebo je lepší nechat původní kulisu řazení i při použití lehčího setrváku?