Stránka 10 z 11

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 27 dub 2019, 22:09
od jarka
Dřív jsem na ctr měl dokonce 18Ah odyssey a jezdil jsem s ní tři roky a myslím, že ještě dodnes slouží a ta zklamala jen jednou, když ladili auto na brzdě a furt to startovali. Myslím, že pokud s tím nejezdíš v zimě cukačky po městě tak by to mělo být na pohodu. A jak píšeš, je to rozumná cena za 5kg dolů.

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 15 čer 2019, 01:31
od Maxton
Jakou teď prosimte jezdis geometrii ? Sosam nejaky cisla co bych nastavil a vsichni nastavuji predek na vic nez zade a u tebe to vidim obracene ? Diky Kuba

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 15 čer 2019, 13:48
od jarka
Naposled jsem jí nastavoval v 2016 (P (odklon -1°40', záklon 4,5°, sbíhavost 14'), Z (odklon -2°, sbíhavost -04')) a pak už jsem přímo na geo nesáhl. Ale zvýšil jsem o cca 0,5 cm předek (škrtaly mi širší gumy o podběhy, takže se mi asi malinko zmenšily odklony na předku) a dal jsem tvrdý whiteline stabíky, který mám úplně natvrdo. Ten zadek byl na 185 gumách kvůli tý malý rosbíhavosti takový hravý, ale na širších 205 gumách se to zklidnilo.

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 10 srp 2019, 13:23
od jarka
Konečně jsem se dokopal a nainstaloval už skoro měsíc koupený shif-ligth (SL-07 od JF performance). Je to paráda, nemusím už konečně sledovat otáčkoměr, který teda dost kecá (aspoň podle sifth-ligthu). Prozatím mám nastavený první upozornění na 6,2t rpm - (jeden zelený blik+jedno pípnutí) a druhý upozornění na 6,6t rpm - (červené blikání+více pípnutí).
https://www.youtube.com/watch?v=VH84wp8Pcak
Obrázek

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 23 zář 2019, 18:49
od RON
to je super blbost! co to stálo?

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 26 zář 2019, 14:36
od jarka
1500 :) .

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 27 zář 2019, 16:13
od gramo
Taky si shift-light pochvaluju. Dal jsem to místo fake tlakoměru (kde se k tomu vleze i LED kontrolka na olej). Mám teda bastl vlastní výroby podle schématu z netu, je to analogové řešení, takže z principu méně přesné, ale taky mi otáčkoměr ukazuje 7000, i když jsem signál nastavil někde kolem 6500.

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 01 říj 2019, 21:09
od jarka
Tak šikovný bohužel nejsem :( - já musel vrtat.

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 13 říj 2019, 19:54
od jarka
Tak bohužel babička tenhle rok dojezdila, nejdřív zahlásil tlakoměr oleje nulu (myslel jsem, že je to jen kontakt, že se něco pokazilo při montáži shift-ligthu), bohužel divný zvuky a následná ztráta tahu a nestálý volnoběh a chcípání vypadají na větší problémy :( . Nevím co se jí znelíbilo, vždycky měla oleje dost a čerstvý, nikdy jsem jí nehonil za studena a najeto jen 50t km :( .

Re: jarka NB 1998

PříspěvekNapsal: 13 říj 2019, 21:03
od vhml
Zpravidla je v píči přímo olejový čerpadlo. Většinou se rozpadává ozubený kolečko, ale mě se zadřela kulička přetlakového ventilu a zůstal otevřený. Měnit rovnou za NBfl čerpadlo ( i z 1.6 , značení B6D ), je výkonější a má vyřešený ten přetlakový ventil.