P2M píše:Krasavice, hodně štastných km!
Renee píše:Hele spravit ty tapecy v NAčku je s trochou snahy a šikovnosti otázka 200Kč a dvou hodin... Jak je to rovná placka tak stačí to sundat a nastřílet na to nastřelovačkou další vrstvu koženky nebo jiného kýženého materiálu.
Ať jezdí
luv píše:jedna z mala miat v CRbál jsem se, že budou problémy s tím, že je to US verze.. Dostat na papíry mě celkem stálo 7tis.
je skoda, ze zakon v tomhle mluvi jasne a musi se uznavat jak STK tak osvedceni o registraci ze vsech clenskych statu EU, ale stejne clovek potrebuje znameCo se týče zásadního technickýho problému, tak ten mám jeden.. a to že se mi značkně klepe řadička při rozjezdu.
otazka jak moc .. to mozna vubec neres. jinak tam jsou jeste srouby, ktere vedou skrz PPF subframe a prevodovku do kastle - mozna nedotazene po nejakem servisu?
Winie píše:Co se týče homologace zrcátek a pásů, tak jsou to keci, nejspíš jen proto, aby z tebe vytáhnul prachy. Nikdo tohle na dovozové STK nekontroluje. Mlhovku si tam dodělej, protože za tu, tě budou jebat i příslušníci.
Winie píše:Vítej a ať slouží.
Co se týče homologace zrcátek a pásů, tak jsou to keci, nejspíš jen proto, aby z tebe vytáhnul prachy. Nikdo tohle na dovozové STK nekontroluje. Mlhovku si tam dodělej, protože za tu, tě budou jebat i příslušníci.
Opravdu platí, že pokud nemá to auto krátký VIN (import z japonska) a má již platnou registraci v EU, tak to auto musí bez keců přihlásit i pokud je to pravák.
S tím klepáním řadičky dej video. Takhle tu všichni budeme vařit z vody. Bude to nejspíš diferenciálem, nebo uložením převodovky.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 150 návštevníků