Stránka 16 z 18

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

PříspěvekNapsal: 27 dub 2019, 10:33
od vodi
froxic píše:Stejně tak budeme upravovat sání, trubka od KN půjde pryč a bude konečně pořádně odstíněná varianta, co se klukům osvědčila na více autech.

Tohle mě zajímá. Máš nějaký podrobnější info? Dělal jsem sání na styl K&N a nejsem s tím úplně spokojenej.

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

PříspěvekNapsal: 27 dub 2019, 11:13
od froxic
Nemůžu teď najít obrázek, ale konec není tak zalomený jako u KN, relokace nádobky serva, tepelný štít okolo přesně do výšky kapoty a všude okolo lemovka na správné dosednutí. Vše omotané zlatou thermo fólií. Stejně tak čidlo teploty je posunuté až k tomu filtru. Přisává to vzduch od podběhu jak je díra za světlem. Oproti KN jsme to testovali už v Rumunsku a do kopců v koloně měl kolega sání vlažné a já na tom mojem neměl šanci udržet ruku. Zvuk je podobný jako u každého otevřeného sání. Jak dostanu udělané auto tak hodím foto.

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

PříspěvekNapsal: 27 dub 2019, 15:08
od vodi
Taky na tý trubce neudržím ruku. Relokaci si odpustím. Plánuju ten štít kolem dokola a ta fólie mě taky napadla. Čidlo teploty mám na redukci z filtru na váhu. Takhle to v kitu od Apexi bylo.

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2019, 17:25
od froxic
Níže jsou slibované foto sání. Jinak pokud jde o odlehčený setrvák, tak se jedná o strašně návykovou věc a auto jde opravdu krásně do otáček a pěkně táhne. V zatáčkách taky dalko lepší dávkovatelnost plynu, jde to krásně vodit. Toto jsem měl udělat už dávno... Bylo to za 5 12 celkově i kvůli spojky, obložení už tam skoro nebylo.

Obrázek Obrázek

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

PříspěvekNapsal: 21 kvě 2019, 21:32
od JohnyS
pěkné to sání máš, možná se taky časem dostanu k tomu, že tu trubku předělám z origo na nějakou takovouhle :)

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

PříspěvekNapsal: 22 kvě 2019, 09:22
od vodi
Tohle je super. Dodělávám neco podobnýho. Ale s nádobkou serva na původním místě a s tím, že mi takhle pěkně asi nelícuje ten heatshield s kapotou

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

PříspěvekNapsal: 25 čer 2019, 11:39
od froxic
Setrváček a spojka zajetá, tak se tomu už i začíná trošku dávat. Tady jsou nějaké onboardy z víkendů:
https://youtu.be/_6KLHCC6qLk
https://youtu.be/6KM2Sl9Gt3U

Auto je tedy kompletně dle mých představ, ale... chtělo by to nové obutí. AD08R jsou už sjeté až na kontrolní měrky. Vydrželi cca 10 000 km, z toho minimálně polovinu času se nejezdilo zrovna pomalu a nějakých 200 kol v mýtu tomu asi taky nepomohlo. Každopádně na výdrž si stěžovat nemůžu, ono i ten grip tam ještě stále nějaký je, ale na ježdění na mokru to už je pěkně o hubu. Klidně bych koupil znovu AD08R, ale zde je problém. Vše je vyprodáno a nebo za přemrštěnou cenu. Ono vůbec sehnat lepivý semi-slick zdá se v R15 195/50 je nyní oříšek. NS-2R už atakují skoro 3000, R1-R se dají sehnat do 2K, ale tam už se bojím hlučnosti a přehřívání gumy, když budu dávat více kol za sebou na okruhu. Mám teď zkrátka velké dilema, jestli např neokusit i nějakou "Čínu" ala Zeknova RS606 (TW 140) nebo Zestino 07RS SOFT (TW140), případně jestli nevyzkoušet TW240 variantu těchto výrobců.

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

PříspěvekNapsal: 26 čer 2019, 10:09
od Fernie
A co Nankang AR-1?

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

PříspěvekNapsal: 26 čer 2019, 10:32
od froxic
To už je overkill (stejně jako R888), hlavně co se týče poskytovaného gripu a výsledné ceny.

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

PříspěvekNapsal: 26 čer 2019, 12:11
od Robo96
AD08R sa uz nevyrabaju, mozme podakovat nasej uzasnej EU. Na trh pomaly prichadza nastupca AD08RS, ktory uz splna pritiahnute normy na hluk a valivy odpor, zatial som ich ale nevidel v nasom 195/50 rozmere. NS-2R by som nekupoval. Dlho sa zohrievaju, su hlucne, mega nepohodlne, tazke a proti AD08R trochu menej gripu. S prehrievanim som problem nemal. Treba este chvilu pockat na nove Yoko.