PeterS - NBfl Impuls 2005

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod PeterS » 11 črc 2017, 12:36

Po víkendoch keď sa nudím tak postupne skládam lego z tychto častí lego sa vola Cruise control :lol:
Nie je to plug and play všetky diely som bral z USA postupne niektoré su dokonca z MazdaSpeed MX-ky. Tradične je to čo iný výrobný týždeň to inak zapojená elektrika takže to najhoršie zapojiť to elektricky aby to fungovalo ma ešte len čaká inak mechanicky zvladnuté a zapojené.
s-l1600.jpg
kvoli tomuto tlačítku som sa vzdal predných hmloviek :roll:
IMG_5266.JPG
IMG_5212.JPG
IMG_5208.JPG
najhoršia časť pri ktorej padlo najviac sprostých slov :D prehodenie plynového pedálu
IMG_5226.JPG
a zapojenie pod kapotou bola radosť tam to okrem chýbajúceho konektrou bolo plug&play.

Z elektriky bude sa snažiť vychádzať zo schém čo mám k dispozií a hlavne z Miaty kde mám všetko elektricky zapojené...
Budúco ročný roadtrip (svadobná cesta) sa blíži a na ceste cca 10 000km sa ten tempomat fakt zíde.
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod dopr » 11 črc 2017, 13:52

PeterS píše:... na ceste cca 10 000km sa ten tempomat fakt zíde.

Naprosto souhlasim a drzim palec, at se to podari zprovoznit!
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3487
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod cavan » 11 črc 2017, 15:09

hlavne by ma zaujimalo ze kam mas namierene.. 10k km..
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod Fernie » 11 črc 2017, 18:12

To je jasný, úplně všude :D
Rudá Potvora - NA6, BP, ILmotorsports header, 6q, LSD, MeisterR ZetaCRD.
NA OEM+ DRL - viewtopic.php?f=6&t=5043
http://www.autickar.cz
Fernie
 
Příspěvky: 1027
Registrován: 11 dub 2012, 17:39
Bydliště: Br-no, Br-nein

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod PeterS » 17 čer 2018, 18:03

Oživím vlákno po x mesiacoch vlastne od jesene som nebol ani na fóre :? . Tohto ročný plán nevyšiel a nevyjde kvôli zdravotným problémom a komplikáciam ,ktoré nás postupne zasypávali od konca leta 2017. Naštastie klop klop smola nás pomaličky opúšťa. Na jeseň odišla pôvodná baterka Panasonic odišiel jeden článok takže už nemala správne napätie ani kapacitu vyriešil som to výmenou za Exide Carbon Premium 47Ah. Auto dostalo na jeseň pred zazimovaním nový olej 10W60 + origo.filtre, sviečky Denso IK20TT a nový olej do diffu 75W-140 od Motulu Gear Competetion (krásny modrý).

Potom nás čakala posledná cesta do Álp pred zazimovaním a hlavne doplniť zásoby na zimu :lol:
Niečo z výletu https://youtu.be/okEWE3vFKPA ,krásne počasie sme vystihli posledných 20 stup. na kopcoch už bol nový sneh, nikde nikoho cesty prázdne a rozprávková príroda. Dva dni po našom odchode napadlo všade cca 15-30cm snehu a uzavreli sa prechody napr. NockAlm,...

Potom kvôli zdravotným problémom ktoré ma niekoľko mesiacov trápili sme ukončili sezónu s otaznikom kedy a či vôbec odštartujeme novú sezónu. Diagnóza od doktorov sa prikláňala k tomu ,že pod zápal trojklaného nervu sa podpísala aj častá jazda so strechou dolu... :roll: :cry: nikomu nikdy neprajem túto chorobu!

Tak sa auto umylo dokladne a po týždni išlo pod plachtu do garáže k Miate.
IMG_6684.JPG


Cez zimu sa len baterka dobíjala a na sústruhu som si nechal stočiť predné kotúče, pravidelne som motor pretáčal cez kľuku a vymenil zadné kotúče z origo 9mm za nové Brembo. S blížiacou sa sezónou nás čakala STK po dvoch rokoch. Pred STK dostalo auto nové pneu. STK prebehla úplne komicky ale úplne v poriadku. Len technici na linke mi nechceli dať technickú pokial im nepredám auto :lol: že také krásne ešte nevideli a v takom stave :D . Dôležitá vec auto nešlo vôbec na valcovú brzdu, k testovaniu bŕzd teda vôbec nedošlo. Upozorňoval som na to v spojitosti z Super Fuji Tochigi LSD. Tým sa vlastne začala 7.4. až pre nás sezóna síce neskorej ale nechcel som nič uponáhlať a navyše čakal som až sa dostatočne oteplí a cestári dajú doporiadku cesty.

V pólke mája sa ešte robila pravidelná konzervácia auta: dutiny, podlaha, nosníky,...

Od tej doby jazdíme a jazdím aj keď pomenej kvoli zdraviu ale keď je pekne a sucho tak jazdíme.

A nakoniec pripájam video z tohtoročných Álp https://youtu.be/a44AAT09aOI ... sorry za kvalitu je to komplet z iPhone.
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod Pochtli » 18 čer 2018, 22:07

Taková diagnóza zrovna nepotěší..
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000)
Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005)
Suzuki Swift 1.3 (1999)
Uživatelský avatar
Pochtli
 
Příspěvky: 2005
Obrázky: 3
Registrován: 22 čer 2010, 20:08
Bydliště: Brno

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod PeterS » 21 lis 2019, 08:39

Ahoj,

rozhodnul jsem se prodat svoji Mazdu MX-5 r.v. 2005 edice Impulz. Jsem druhý majitel, auto je původem z Bavorska od Mnichova. Kupoval jsem ji 4 roky zpátky, když mela necelých 30.000km. Aktuální stav je 77.000km, bez koroze, v super stave, auto částečně zazimované. Nikdy nejeté v zimně, poctivo o ní bylo staráno. MX-ka jezdila převážně dálnice a Alpy.
Motor olej nebere a jezdí na 5W-50 měněný každých 8.000km a nebo po roku.
Auto prodané 4/2005 jedná se o limitovanou edici 1500ks.
Barva A3F, motor 1.8VVT-i 107kW, plná servisní historie, 2x ABG, EBD, ABS, BAS, stylebar s repro,
Spotřeba od 6.0L (nejméně) do 8,2L jízdou po městě.
Obroušený podvozek + nová zincová vrstva, ochrana podvozku + vosk na podvozek a taky do dutin.
Na auto byla používaná pouze chemie od Meguiars.
Blendnutý EGR. Samosvor SFT LSD v super stavu + olej Motul 75W-140. Svíčky Denso Iridium IK20TT. Baterka nová Exide Carbon Premium. Vzadu nové kotouče Brembo, upraven termostat na dvou stupňoví Wahler.
Nový chladič na vodu a zadní díl výfuku.
Klimatizace funkční, okna a zrcátka v elektrice, střecha mohair v 99% stavu, 2x vyhřívaní sedaček, OE Mazda nosič (cena 12500kč), OE audio Clarion 6 repro., dva klíče k autu, kontrolka rezervy paliva, upozornění na nezapnuté pásy.
Investice do budoucna? Nová STK, slabší zadní gumy a napředku desky.
Víc info do soukromé zprávy.
Děkuji
IMG_2481.jpg

IMG_2545.jpg

IMG_2509.jpg

IMG_2630.jpg

IMG_2483.jpg
Přílohy
IMG_2705.jpg
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod PeterS » 05 pro 2019, 16:25

Tak auto predané do týždna od uvedenia inzerátu za cenu akú som chcel a ja po 7 rokoch opúštam vody MX-5 klubu, nevylučujem ,že to je dočasné. Velmi sa mi páči NDrf 30 anni. :D ale to si ešte možno rozmyslím.

Každopádne keby niekto chcel dvojča mojej Impulzky možno posledná v Európe, jak km tak stav a výbava :) aj cena ;)

https://home.mobile.de/SEEL#des_287686420

Tak vela kilometrov prajem kamaráti bez nehod a porúch a s hodne velkým úsmevom :D
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod dopr » 06 pro 2019, 13:07

Maj sa Peter, at sa dari! 8-)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3487
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod Pavel260 » 06 pro 2019, 22:48

Přesně tak, měj se a hlavně zdraví ;-)
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků