Z ničeho nic jsem narazil zde na fóru na nenápadnou zmínku jednoho člena, že by svou NBfl v barvě Emerald Mica, 1.8 VVT, Torsen, nedávno dotažený ťukanec z Německa, za peněžní úplatu pustil dál. Odnesly to světla, nárazník, brejle, kapota a chladič, zbytek OK.
Seznam prací od 128.500 km (dotaženo z D):
- vyvařené nosníky (POŘÁDNĚ!)
- rozvodový řemen, kladky IL Motorsport
- vodní pumpa + těsnění IL Motorsport
- řemen servo/altík IL Motorsport
- olej motor – Valvoline MaxLife 10W40
- olej převodovka – Valvoline Max Life MTF GL-4 75W-90
- olej diff – Valvoline DURABLEND GL-5 75W-90 1L
- olej kaplička - Valvoline Max Life MTF GL-4 75W-90
- olej servo (nějaká amérika, co mi prodali v Kelly)
- těsnění pod víkem ventilů IL Motorsport
- olejový filtr Bosch
- palivový filtr IL Motorsport
- svíčky Bosch
- baterie Varta
- chladící kapalina
- silikonové hadice StoneyRacing
- brzdové kotouče předek/zadek ATE
- brzdové desky předek/zadek EBC YellowStuff
- spojková sada Exedy
- obě manžety řadící páky IL Motorsport
- druhá lambda (za katem) IL Motorsport
- výfuk (od katu dál komplet) Bosal
- těsnění pod svody IL Motorsport
- výměna gufer na vačkách
- výměna ložiska LP kola (za jjiný méně jetý kus)
- brzdová kapalina ATE Racing Blue
- vzduchový filtr Bosch
Nahrávám jedinou použitelnou fotku z telefonu v mizerné kvalitě pořízenou při malém výletě hned v den koupě.
Základní myšlenou je provádět jen úpravy, které zachovají tu každodenní použitelnost a přívětivost, co je teď.
Co by v budoucnu mohlo přibýt:
- rollbar (rollbar beru jako velmi dobrý bezpečnostní prvek, ale zas ne něco "must have" bez čeho nejde ani vyjet)
- decentně lepší zvuk výfuku, realizovaný nejspíše tlumičem Cobalt. Auto jsem koupil se zánovním výfukem Bosal (teda střední díl a tlumič), což je z mého pohledu tak trochu danajský dar, nechce se mi hned dávat pryč (mám obavy, že bych ho udal až hodně pod cenou)... Uvidíme, jak to bude s životností Bosalu, třeba se nutnost výměny časem dostaví sama.
- možná časem (pár let) nová plátěná střecha, podle toho, v jakém stavu se ukáže na jaře nynější vinylová. Zatím je pěkná téměř bez prasklinek, jenom lemy, ale jsem prostě k té patnáctileté gumě trochu skeptický...
P.S.: Jo a pořád mi nutně chybí znáček Mazdy na kapotě !!
Kdyby se někomu z NBfl válel doma, budu vděčný!