Alessio NC

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Alessio NC

Příspěvekod PavelS » 21 bře 2010, 19:12

henry, nějak to moc dramatizuješ - proč by IL neměl brát ohled na životnost tlumičů? Oni tuning dělaj vážně, to samý Eibach - společně prostě neudělaj shit. Za ten tejden a asi 300km po nejrůznějších, ale většinou nic moc, českých silnicích jsem nenarazil na doraz tlumičů. Chránič do zubů potřeba neni taky, je to jen tak o třetinu tvrdší než série. Je jasný, že to tlumiče víc namáhá, ale ono už i tou světlou výškou je daný to, že s tim člověk jezdí prostě víc na oči a víc hlavou, prostě se s tim nejde řítit hlava nehlava jak nějakej passátista.
O to lepší to je ale v zatáčkách - je neuvěřitelný jak čitelnější to je a začínám chápat proč Mazda udělala multilink u NC - úžasně se zvedl vliv plynu na "zatáčivost" toho auta - nevim jestli to popíšu dobře, ale po jedovatějším přidání v zatáčce mám pocit, že mám zatáčecí zadní nápravu - úžasný! když se to přežene, tak jde do smyku pochopitelně, ale ten rozdíl je cítit, takže zatim žádná krizovka nebyla. Opravdu si to užívám a jsem rád, že v normálním provozu mě to hodně zklidnilo...
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Alessio NC

Příspěvekod riderhenry » 21 bře 2010, 21:28

To sis multilink zacal uzivat az ted? :D Ono asi ani nejde ocekavat, ze nekomu pujde o zivotnost, kdyz ot srazi tak moc. Ale to uz by se musel vyjadrit odbornik, ja spis hadam :) Nevim, jakou ma IL povest jako upravce MX-5 a at uz delaji tuning jak vazne chteji, vyrazne snizovani svetle vysky tlumicum obecne neprospiva. Jeste je varianta nechat tlumice nastavit na konkretni svetlou vysku a tuhost pruzin, zrovna Bilstein to myslim dela, mne na mail ale neodpovedeli (mam spatnou karmu, to uz jsme si vsiml driv :D ). Jinak v USA traduji historky o tom, ze Bilsteiny na NB vydrzi i 300 000 mil bez nutnosti repase nebo vymeny a porad slusne pruzi... :lol: Tak snad se da pocitat s tim, ze vydrzi dyl.

S Alessiem uz jsem to komunikoval po ICQ - FlyingMiata chysta suspension package pro NC (pruziny, stabilizatory a tlumice - vse lze koupit i samostatne...), zrovna na miata.net je tohle doslova uctivana zalezitost u NB a NA verzi. Takze bych mozna nejaky ten mesic jeste pockal s cim prijdou :) Nebo se mi jeste libi varianta MazdaSpeed pruzin + MazdaSpeed stabilizatoru...
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Alessio NC

Příspěvekod seatik » 21 bře 2010, 22:17

Ja bych to napsalpodobne jako Henry. Proste at jsou pruziny sebelepsi,tak kdyz je to vice jak 3 cm tak tlumice trpi,pohybuji se v uplnych jinych oblastech nez byli puvodne zkonstruovane. Auto pri vetsim snizeni se seriovyma tlumicema lepe sedi na krasnych a hladkych asfaltkach,ale jakmile prijde trochu horsi stav(jakoze jich u nas je),tak auto ma tendenci odskakovat. Diky multilinku si myslim je tohle trochu potlaceno,tak to clovek tak neproziva. Pokud se zkombinuje komplet podvozek tlumice a pruziny,tak je to uplne jina kava. Treba Tein,KW..auto je snizene,pohodli vsak o dost vetsi :)
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Alessio NC

Příspěvekod Ryba » 21 bře 2010, 23:16

Jinak v USA traduji historky o tom, ze Bilsteiny na NB vydrzi i 300 000 mil bez nutnosti repase nebo vymeny a porad slusne pruzi..

tlumiče nepruží, tlumiče tlumí :lol: Néé sorry já musel :D
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Alessio NC

Příspěvekod riderhenry » 21 bře 2010, 23:30

Tak treba po najeti 300 000 mil zacnou i pruzit, delas chytryho a pritom nemas informace :D ( :oops: )
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Alessio NC

Příspěvekod PavelS » 21 bře 2010, 23:32

seatik píše:Ja bych to napsalpodobne jako Henry. Proste at jsou pruziny sebelepsi,tak kdyz je to vice jak 3 cm tak tlumice trpi,pohybuji se v uplnych jinych oblastech nez byli puvodne zkonstruovane. Auto pri vetsim snizeni se seriovyma tlumicema lepe sedi na krasnych a hladkych asfaltkach,ale jakmile prijde trochu horsi stav(jakoze jich u nas je),tak auto ma tendenci odskakovat. Diky multilinku si myslim je tohle trochu potlaceno,tak to clovek tak neproziva. Pokud se zkombinuje komplet podvozek tlumice a pruziny,tak je to uplne jina kava. Treba Tein,KW..auto je snizene,pohodli vsak o dost vetsi :)


sorry, ale tlumice jsou konstruovany na to aby byl vyuzity CELY jejich chod - pokud to posunes do dolni casti toho chodu, neznamena to ze tlumej hur nebo JINAK... Jediny co je problem je to, ze snadnejc narazis na jejich doraz - to jim neprospiva, pokud je rana tak velka, ze stlaci i doraz. Proto musis jezdit tak abys toho nedosahl - v praxi to znamena jezdit proste opatrnejc. Nevim jak jsi prisel na hranici tri centimetru - proc ne dva a pul, nebo tri a pul?

Neni pochyb o tom, ze coilover je mnohem lepsi, ale to je tim, ze pruziny jen doladi serii - coilover je proste uplne jina vec... A tomu u dobrejch coiloveru odpovida cena ;) Casem si ho asi koupim, ale zatim je tohle dobra volba pro me ;)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Alessio NC

Příspěvekod seatik » 21 bře 2010, 23:47

Myslel sem to, ze cirka 3 cm je to s pruzinama akceptovatelne,pri nizsim snizeni je spise lepsi premyslet o kompletu. Nemyslel sem presne 3cm,ani 2.99cm...myslel sem to jako pomyslnou hranici... kazdy at si dela s autem jak uzna za vhodne,jen je blahove si myslet,ze jizdni vlastnosti se jen snizenim pomoci pruzin zlepsi :)
Uz mlcim,promin Alessio za OT
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Alessio NC

Příspěvekod PavelS » 22 bře 2010, 00:00

seatik píše:Myslel sem to, ze cirka 3 cm je to s pruzinama akceptovatelne,pri nizsim snizeni je spise lepsi premyslet o kompletu. Nemyslel sem presne 3cm,ani 2.99cm...myslel sem to jako pomyslnou hranici... kazdy at si dela s autem jak uzna za vhodne,jen je blahove si myslet,ze jizdni vlastnosti se jen snizenim pomoci pruzin zlepsi :)
Uz mlcim,promin Alessio za OT


Blahový není si myslet jestli se něco zlepšilo nebo ne (ty ses s nějakým NC s pružinama svezl?), ale říkat nějaký obecný centimetry - to je ještě ok, ale tamto už ne...Ono je relativní vůbec mluvit o "zlepšení" - každej chce od auta něco jinýho, každej má jiný nároky - pružiny auto snížej a přitvrděj. Zkrátěj chod tlumiče (bound - rebound je pořád stejně dlouhej), to je jejich nevýhoda, ale u NC je jejich chod dlouhej takže i těch 45 co jsem poznal není takovej extrém jak popisuješ. Na ježdění na okruzích apod je lepší coilover. O tom nikdo nepolemizuje... Jde o to, že v momentální situaci jsem např. já zvolil pružiny kvůli ceně protože autem jezdim tak jak jezdim a nepotřebuju coilover. Až budu moct dát dvacku za Tein, tak to udělám, rozhodně.

edit: pro info - jen pružiny jízdní vlastnosti upravily... posunuly vysoký těžiště níž a auto přitvrdily, jestli je to zlepšení nebo ne si musí každej odpovědět sám, protože je to za cenu menší manévrovatelnosti auta a při nepřizpůsobení jízdy hrozí poškození tlumičů což u coiloveru nehrozí.
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Alessio NC

Příspěvekod riderhenry » 22 bře 2010, 11:04

Snizeni teziste je fajn, ale jinak neplati pravdilo tvrdsi=lepsi(rychlejsi). Jak jsi rikal, ze na okruhy josu lepsi coilovery, tak mne to prijde spis tak, ze coilovery jsou dobre prave na to, ze muzes mit 2 nebo i vic nastaveni a menit mezi nimi (okruh, silnice). A k Teinu - driv jsem se nechal taky nakazit tim, ze jsou udajne super, ale nejsou ;)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Alessio NC

Příspěvekod PavelS » 22 bře 2010, 15:02

Henryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :roll: kde jsem psal že tvrdší je lepší (obecně)?? Nedělej ze mě blba... :D

Kde jsi četl něco špatnýho na Teiny?
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 179 návštevníků

cron