To auto ma stále nekonečne baví. Síce potrebuje ešte veľa pozornosti a bankoviek aby som bol spokojný, ale keď si sadnem za volant všetko mu hneď odpustím.
Má to gule!
V auguste som sa s bratom dohodol, že mu preleštím a navoskujem Lexusa. Využil som príležitosť a povenoval som sa aj Mazde.
Horšie je, že som si do teraz nenašiel čas dočistiť detaily, až sa za to hanbím
Prípravy pred leštením:
Po leštení a vosku:
Medzi časom som najazdil celkom dosť kilometrov v svižnom tempe. Najviac sa to ukázalo na dočasnom obutí, T1R sú na sračky a ja som prezul späť na biele zimné 15ky. Ďalšie dočasné obutie, je s nimi sranda a obávam sa, že sa zimy nedožijú
Dočasné preto, že som po dlhom pátraní a váhaní kúpil solídne kolesá, sú to Enkei z Anniversary v nedom*danom stave
Dlho som váhal aj nad obutím. Nakoniec som sa na celé to vedátorstvo vykašlal a kúpil z druhej ruky ročné nejazdené Dunlop SP Sport Bluresponse 195/50 R15.
Kolesá čakajú na biely lak a celkom to trvá, tak dúfam, že prezujem späť na letné skôr ako nasneží. Áno, všetko robím naopak
Potom vezmem meter a budem dumať nad hrúbkou podložiek. Nemám rád utopené kolesá, auto nemá vyzerať ako električka...
Aby toho nebolo málo, s Mazdou mám smelé plány. Zajednal som si rollbar s harness barom a mám v pláne aj frame rails. Okrem toho stále sledujem, či sa neobjaví na predaj nejaký solídny podvozok s rozumnými (nie veľmi tvrdými pružinami), ale stále nikde nič, tak to vidím na jar na nového Meistra.
Ešte som zabudol na brzdy. Zháňam držiaky strmeňov na stredné brzdy - 255/251mm.
Zohnal som matroš na rozvody a vodnú pumpu, budem meniť O-ring na CAS-e a keď to už budem mať rozhodené, vyčistím hydroštely. Občas sa mi stalo, že za studena začal klepať jeden ventil. Po výmena oleja sa problém opakuje menej často, ale úplne nezmizol, takže to vyriešim poriadne. Wish me luck!