Nickova ŽABIČKA NA 1,8 BRG

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Nickova ŽABIČKA NA 1,8 BRG

Příspěvekod kousmen » 12 bře 2014, 21:05

Doporučuju sundat i nápravy, abys to mohl stříknout komplet. To uvidíš sám až vlezeš pod auto, co ti bude překážet ve spravení celé plochy. ;) Postup nanášení se bude asi u různých výrobců lišit, ale když se budeš držet návodu, tak si myslím není vůbec co zkazit. Rozhodně je ale dobrý stříkat to v teple, protože v chladnu to schne strašně dlouho. A až je hotovo, tak se to prý má prohnat po prašné cestě aby se ten lepivej sajrajt zapečetil, ale to už je na vlastní riziko, páč to na butylce napsaný nejni. :D Já jsem to stříkal Dinitrolem 482 a zatím je to ok. Když jsem kvůli spodku tenkrát sundal nápravy, tak se při té příležitosti rovnou i daly na opískování a komaxit, což udělalo strašně moc a mám z toho doteď strašně dobrej pocit, protože to v tu chvíli vypadalo líp jak nový. Akorát siláče je třeba při takové akci vyměnit, pokud tam nemáš PUR, který jdou snadno vyndat. :)
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Nickova ŽABIČKA NA 1,8 BRG

Příspěvekod noose » 12 bře 2014, 22:25

MJNick píše:Sluneční paprsky klepou na okno a pomalu je čas odzimovat důvod proč mám rád jaro i léto. Jenže mě čeká trocha práce, než jí budu moct vypustit na silnice a to nastříkat podvozek a vystříkat dutiny. Jelikož jsem to nikdy nedělal a chci to stihnout co nejdříve, bez dlouhého koumání, tak se rovnou zeptám. Co všechno ideálně odstrojit z podvozku aby byl nástřik co nejefektivnější, stříkat v jedné silné vrstvě, nebo postupně ve více vrstvách, jak dlouho nechat schnout před dalším nástřikem atd., zda máte zkušenost s nějakou barvou na podvozek. To samé co se týká dutin. Zkušenost s přípravkem a kde hledat otvory pro nástřik, nebo je budu muset někam vrtat? A co všechno stříkat. Děkuji za rady, postřehy a zkušenosti.



Mam pro letosek uplne stejnej plan, vystrikat dutiny a podvozek, kdyztak mi napis cos na to nasel, ja zatim zjistuju co na to dat.. Do dutin mne hodne doporucujou vyjetel olej a na podvozek Bodycko nebo tak nejak. Jinak ja prozatim jezdim, ale jen za sucha a peknyho pocasi a cekam az bude teplejs a pak to nastrikam.
NA BRG
Uživatelský avatar
noose
 
Příspěvky: 610
Registrován: 21 led 2014, 00:49
Bydliště: Praha

Re: Nickova ŽABIČKA NA 1,8 BRG

Příspěvekod MJNick » 13 bře 2014, 09:00

No já mám za to, že na to existujou spec. přípravky. I s aplikátorama. Měl bych představu nějaký nano technologie co by se navázala na stěny tý dutiny. :lol: ten vyjetej olej nevim nevim. Ne že by olej neodpuzoval vlhkost, ale přeci jen bych volil něco z nových postupů. Každopádně se na to chci připravit dopředu, jelikož mám auto ustájený daleko od bydliště a rovnou bych si tam veškeré náčiní chtěl přivézt jednou cestou. A hlavně mi jde o to, zda tam jsou nějaký otvory pro údržbu. U tak dokonalého vozu bych tomu věřil.
Uživatelský avatar
MJNick
 
Příspěvky: 151
Registrován: 24 led 2011, 22:30
Bydliště: Praha

Re: Nickova ŽABIČKA NA 1,8 BRG

Příspěvekod MJNick » 13 bře 2014, 09:05

kousmen píše:Doporučuju sundat i nápravy, abys to mohl stříknout komplet. To uvidíš sám až vlezeš pod auto, co ti bude překážet ve spravení celé plochy. ;) Postup nanášení se bude asi u různých výrobců lišit, ale když se budeš držet návodu, tak si myslím není vůbec co zkazit. Rozhodně je ale dobrý stříkat to v teple, protože v chladnu to schne strašně dlouho. A až je hotovo, tak se to prý má prohnat po prašné cestě aby se ten lepivej sajrajt zapečetil, ale to už je na vlastní riziko, páč to na butylce napsaný nejni. :D Já jsem to stříkal Dinitrolem 482 a zatím je to ok. Když jsem kvůli spodku tenkrát sundal nápravy, tak se při té příležitosti rovnou i daly na opískování a komaxit, což udělalo strašně moc a mám z toho doteď strašně dobrej pocit, protože to v tu chvíli vypadalo líp jak nový. Akorát siláče je třeba při takové akci vyměnit, pokud tam nemáš PUR, který jdou snadno vyndat. :)



No a to jsem to chtěl mít za víkend nastříkaný, nechat to tejden schnout a další víkend začít užívat oblohy nad hlavou. Ale jestli budu sundávat nápravy? :o To ještě rozmyslím, jestli většinu úprav nenechám až po sezóně. Přeci jen to bude moje první celá sezona s touhle Mazdou, kdy zjistim co je třeba doladit. Jinak teda děkuji kouknu na ten Dinitrol. ;)
Uživatelský avatar
MJNick
 
Příspěvky: 151
Registrován: 24 led 2011, 22:30
Bydliště: Praha

Re: Nickova ŽABIČKA NA 1,8 BRG

Příspěvekod kousmen » 13 bře 2014, 09:30

Tak sundávat to nemusíš, ono to pod nápravnicí ani nijak nerezne, takže to můžeš obstříknout. Záleží asi co od toho očekáváš a z jakýho důvodu se do toho pouštíš. Já jsem měl za to, že budeš sundávat původní vrstvu a kontrolovat, jestli někde není rez a případně ji zamorduješ a dáš vrstvu novou. Jestli to chceš jenom nějak preventivně přestříknout, tak je zbytečný se s tím patlat a sundávat nápravy. Ale zase to nemusí k ničemu vést, když to přestříkneš i s tím, co se tam za léta vyvinulo za odstíny rzi.
Na dutiny jsem tam už otvory měl. Netuším jestli už z výroby nebo je tam někdo dodělával, ale taky jsem to stříkal nějakýma dinitrolama. Tuším Dinitrol ML...
A to, jak dlouho ti to potrvá, záleží jenom na tvých možnostech. Já jsem spodek škrábal v leže pod autem se špachtlí v ruce a pak s ocelovým kartáčem. Natíral jsem to štětkou základem Chelade, kterej rez neutralizuje a nakonec cákal sprejem. Když jsem stříkal z dálky a krátce, tak to bylo krásně hladký a když z blízka a dlouze, tak to dělalo tu známou strukturu. Mimochodem když je řeč o bodyčku, tak to je právě i ten dinitrol 482 a všechny tyhle gumový strukturový nástřiky na spodek. Tímhle způsobem to zabralo nějakej ten měsíc :D Ale ve vybavené dílně s elektrikou a třeba i zvedákem jde tohle všechno sfouknout za chvíli...
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Nickova ŽABIČKA NA 1,8 BRG

Příspěvekod MJNick » 13 bře 2014, 16:15

kousmen píše:Tak sundávat to nemusíš, ono to pod nápravnicí ani nijak nerezne, takže to můžeš obstříknout. Záleží asi co od toho očekáváš a z jakýho důvodu se do toho pouštíš. Já jsem měl za to, že budeš sundávat původní vrstvu a kontrolovat, jestli někde není rez a případně ji zamorduješ a dáš vrstvu novou. Jestli to chceš jenom nějak preventivně přestříknout, tak je zbytečný se s tím patlat a sundávat nápravy. Ale zase to nemusí k ničemu vést, když to přestříkneš i s tím, co se tam za léta vyvinulo za odstíny rzi.
Na dutiny jsem tam už otvory měl. Netuším jestli už z výroby nebo je tam někdo dodělával, ale taky jsem to stříkal nějakýma dinitrolama. Tuším Dinitrol ML...
A to, jak dlouho ti to potrvá, záleží jenom na tvých možnostech. Já jsem spodek škrábal v leže pod autem se špachtlí v ruce a pak s ocelovým kartáčem. Natíral jsem to štětkou základem Chelade, kterej rez neutralizuje a nakonec cákal sprejem. Když jsem stříkal z dálky a krátce, tak to bylo krásně hladký a když z blízka a dlouze, tak to dělalo tu známou strukturu. Mimochodem když je řeč o bodyčku, tak to je právě i ten dinitrol 482 a všechny tyhle gumový strukturový nástřiky na spodek. Tímhle způsobem to zabralo nějakej ten měsíc :D Ale ve vybavené dílně s elektrikou a třeba i zvedákem jde tohle všechno sfouknout za chvíli...



No já jí mám ustájenou v místě kde máme dvousloupovej hever, takže tam s přístupem problém nebude. Já jí ze spoda ještě neviděl (hever byl obsazenej). Ale je po vyvaření, takže předpokládám že spodek bude z velké části očištěnej. Proto nástřik řešim. Stříkat to budu pistolí. A přístup do dutin si našel kde? Jestli je to realizovatelný i bez heveru.
Uživatelský avatar
MJNick
 
Příspěvky: 151
Registrován: 24 led 2011, 22:30
Bydliště: Praha

Re: Nickova ŽABIČKA NA 1,8 BRG

Příspěvekod kousmen » 13 bře 2014, 17:04

Jestli to po vyvaření bylo i dobře ošetřený, tak auto po renovaci spodku fakt zbytečný rozebírat.N ěkde tady kolovalo jakýsi schéma se zakreslenýma bodama pro penetraci, ale nemůžu to najít zdejším hledáním ani googlem...
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Nickova ŽABIČKA NA 1,8 BRG

Příspěvekod MJNick » 13 bře 2014, 17:40

kousmen píše:Jestli to po vyvaření bylo i dobře ošetřený, tak auto po renovaci spodku fakt zbytečný rozebírat.N ěkde tady kolovalo jakýsi schéma se zakreslenýma bodama pro penetraci, ale nemůžu to najít zdejším hledáním ani googlem...


Tak ve výsledku asi uvidim kde ty díry budou. Logicky budou asi zespod a ne někde pod plastama vevnitř. Jen doufám že budou dobře přístupný, jelikož to chci stříkat až si jí přivezu a to budu bez velkýho heveru.
Uživatelský avatar
MJNick
 
Příspěvky: 151
Registrován: 24 led 2011, 22:30
Bydliště: Praha

Re: Nickova ŽABIČKA NA 1,8 BRG

Příspěvekod kousmen » 13 bře 2014, 19:28

Já jsem si dal záležet hlavně na vystříkání prahů a nosníků, který bývají nejčastěji postižený rzí a tam ty díry hned trkly do oka...
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Nickova ŽABIČKA NA 1,8 BRG

Příspěvekod MJNick » 16 bře 2014, 20:13

Tak jsem jí dneska odzimoval a moje nadšení dost výrazně zničilo pískání z diferáku, nebo z kardanu. Nevim přesně, ale píská to když je v otáčkách (když se to točí), olej tam je, dal jsem tam trošku militeku, ale pískání neustalo. :cry: další věc jsou líný okýnka na el. Máte nějakou fintu jak to rozhejbat? A pak světla se často nevyklopěj páčkou u volantu. Ta je jen rozsvítí, ale vyklopit je musim čudlikem pod havarákama. A nejde zamknout dveřma u řidiče. Zamkne se to a hned se to zase odemkne.
Uživatelský avatar
MJNick
 
Příspěvky: 151
Registrován: 24 led 2011, 22:30
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 222 návštevníků