Borgi 1.8 NB

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Borgi, Squirted NB GT28R

Příspěvekod PavelS » 27 úno 2011, 23:34

Borgi píše:
PavelS píše:My máme takový štěstí, že má willy tolik kamarádů - dozvíme se díky tomu strašně moc věcí! :shock: A hlavně o CTR jak najednou vim tolik věcí - to je supr...


Borgi, už dej video! :) Ale stejně si myslim, že ten motor do léta nevydrží... :D


Pavliku slibuju ze se polepsim, a zitra nehaky videjko udelam :-) Poslys myslim ze ten motor snad vydrzi delam pro to vsechno, zase nejsem takovej letec abych s tim jezdil porad v turbu :-) A kdyz nevydrzi bohuzel :-) cetl jsem o hrozne moc setupech ktery fungujou, a pokud nekde nenastane problem, jako chda smes apod. Tak vydrzi :-) Vem si ze Flyin miata pise ze na serii do 12 psi no problem, a to jsou myslim jinak skuseni borci jak my vsichni :-) Zatim vsechno funguje jak ma teplota parada vsechno parada, jen jsem dal omezovac na 6000 rpm protoze mi uz pak nedodavaji vstriky a jde to do chuda, navic mam predstih hodne dole na ukor vykonu ale ve prospech motoru. Vidis to vsechno peclive monitoruju tak tajne verim ze nezklame a jestli jo, tak ji presto smekam ze byla statecna :-)


Jasný, beru - to nebylo přesvědčení odborníka - jen legrace, Ryba to asi vyjádřil dobře :)

Držim palce, těšim se na nějakej sraz s váma nafoukanejma i nenafoukanejma moravákama... :D
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Borgi, Squirted NB GT28R

Příspěvekod willy2.0 » 28 úno 2011, 00:34

Krom Ryby reagujete jako děti,hlavně Zaplik...tohle nepochopím kolik vám je, tak 20cet ? Zapliku ty trdlo, já nemusím nikomu závidět, vůbec nevíš co mám za sebou jak to můžeš říct, tohle není navíc moje první sport.auto...Tady nejde o to si poměřovat pindíky, chtěl jsem se něčeho dobrat, nic víc. jEŽIŠI.
Nebudu ztrácet čas tímhle, sorry za ot...Nemá cenu vám něco vysvětlovat, je vidět, že nechápete vůbec podstatu věci..Zkouším určitý přirovnání , aby jste pochopily, je jedno jestli je to Renault nebo něco jiného, je mi, ale jasný, že je to blbost ... protože některé motory co se upravujou a zmínil jsem jste pochopitelně neviděli rozebrané, po defektu apod....Tohle je třeba váš první performance, já, už něco málo viděl, tak jsem chtěl něco doplnit třeba jen...Pozeptat se. Nemá to cenu...Víc k tomu psát nebudu..Španělská vesnice a věci vyčtený z for je mi to jasný. Nebudu to zkoušet dál..Akorát vás to rozčiluje, ale proto jsem to nepsal.

Rybo určitě měl začít vnitřkem, máš na to jinej názor oka...Pokud by jste znali trošku základy.. zkrátka správnej ladič-motorář by vás hnal....Ale jak píše, jestli je mu jedno, že se to třeba vysype...Já strašně rád používám jednu větu : proč vymejšlet něco jinýho, když, už je to vymyšlený.....Nač jít cestou vlastní anabáze.
Ale samozřejmě je to každýho věc, já pitomec nahodil jen svůj názor podloženej zkušenostma....ne tím co jsem si kde přečetl!
Ale je to tím, že ty aftermarket značky tohle chtěj...podporujou. Jde o kšeft pochopitelně, nevadí, že se do toho třeba pak vytečeš....

A díky za inteligentní reakce a debatu. Vyjma Ryby, jo a ještě něco...Že motor má kompresi menší, asi okolo 8 co si pamatuju, což maj turbomotry ideálně 8-8,5 třeba.. správně jak Píše Ryba...To nic neznamená, jde o to, z jakýho matroše a jak jsou naddimenzovaný hlavně třeba ojnice apod.. Jestli já vím o tom motoru prd, tak vy dvakrát to to mi věřte. Co se týče toho co vydrží, na to bych si počkal co mi k tomu řekne člověk co staví závodní motory, jsou věci, který z for prostě nevyčteš...Tam vyčteš nějaký základy, ale jinak je tam pořád spousta polopravd nic víc...A tohle je, už vyšší odborná, pokud člověk riskuje, může to bejt řádná žumpa.

O tom , že je potřeba udělat komplet repas vnitřku(těsnění, zkontrolovat různé věci) a on to neudělal, jen namontoval kit...už ted to může někde kiksnout prostě. Samozřejmě ti nic zlýho nepřeju Borgi a ani sem tě nechtěl nějak hlásit, znovu říkám, že nemám problém debatit o všem...Prostě jsem byl zvědavej. Technika mě zajímá pořád, ikdyž prodávám byty, baráky, pozemky.
Jsou určitý věci, který na forech nevyčteš...Je plno polopravd pochopitelně a to stále, někdy se fakt nestačím divit co se dozvím(neříkám, že zde)...Proto jsem nahodil něco málo co o tomhle vím....Trošku jiný úhel pohledu, nic víc.
Kdyby vás četl někdo kdo to dělá, staví, tak by se tlemil....Proto bych čekal, aspoň rozumnou odpověd a ne že někomu závidím....Mě je tvoje auto konkrétně ukradený, sou to tvoje peníze, jen mě zajímalo kde si začal...Tot odpověd pro to dítě, ne pro tebe Borgi.
Peace a za mě vše
Naposledy upravil willy2.0 dne 28 úno 2011, 00:59, celkově upraveno 1
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: Borgi, Squirted NB GT28R

Příspěvekod Ryba » 28 úno 2011, 00:54

kompresi maj od 8.8 po 9.5 tyhle 1.8, podle roku výroby... To, že ten motor mazda používá v seriově vyráběnejch turbo modelech mazdaspeed víš?

Já si stejně myslim, že postupuje správně. Ano, vnitřek je základ. Ale beru to podle sebe, když sem začínal od nuly se čtyřklapkou, při představě, že do motoru zahučim za 50, nandam čtyřklapku a neodbornym naladěnim to oddělám... Tak sem to nejdřív dělal na serii a učil se co a jak.

A písty koupíš za 15tis, zas nepřeháněj. Možná na ty vaše aute ne, ale na mx-5 jo...

A motor je naddimenzovanej dost, protože v podstatě v nezměněný sestavě jezdí v turbenejch 323 a v mazdaspeed miatě.
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Borgi, Squirted NB GT28R

Příspěvekod seatik » 28 úno 2011, 00:57

Podle me pokud se s tim nebude jezdit naplno nekde na okruhu delsi dobu v zatezi a bude se drzet do +- 200ps,proste mit ty koniky v zaloze k obcasnemu poskadleni ,tak to motor vydrzi i bez ojnic. MX5 neni typ auta,ktery potrebuje neustale jezdit ve vysokych rychlostech a davat tomu kudlu. Vim,ze kluci na cliosport.cz jsou na motory hodne citlivy,treba LukaseH prestavba je uchvatna a super,ale preci jen s magdama se nejezdi tak na krev jako tady :) Jinak mas Willy pravdu,pokud pujde na tech 400ps,tak urcite predtim se musi ten motor upravit,to serie nevydrzi a vsem je to jasny :)
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Borgi, Squirted NB GT28R

Příspěvekod willy2.0 » 28 úno 2011, 01:06

Ten motor v sérii dlouho nevydrží 250ps to je moje doměnka. Proto jsem psal něco ideálně o 220-230ps A s jinýma ojnicema...Za 15tis. jaké?

Ryba
Jde o krouták...4klapka, tak jak ji máš naladěnou není vůbec nic proti tomuhle...A to, že ten motor jezdí v oturbených 323 nevím, ale vím jak se sypaly na rally, samozřejmě znovu říkám...Nechci se pouštet do debat co vydrží , dokud to prostě neuvidím třeba rozebraný a něco mi k tomu neřekne odborník...Konkrétně by mě zajímalo jeho uložení - házení kliky ..A ojnice, jak si stojej..

Do tý doby, na to budem mít oba jinej názor určitě a samozřejmě, můžeš mít klidně pravdu kdo ví. Já to beru ze svýho pohledu a jsem pragmatik. Díky za normál odpověd

Seatik
...kluci z cliosport ví ještě větší prdlajz, to jsem netahej...Až na Lukáše sice nepostupuje, tak jak by se ideálně mělo, nakoupil, ale aspon vnitřky...Takže věřím tomu, že to něco vydrží nakonec...Ale problém bude s nájezdem motoru, uchováním jeho výkonu, prostě tento motor je super, ale jak se jde do materiálu není schopen si dlouho uchovat výkon správně nemluvě o dead převod.ústrojí časem, poloosách apod..Ale ten samej problém bude mít Borgi při cca.300ps třeba...Luky zvolil taky větší investici, šlo to udělat i bez 4klapky ... Protože , když 4klapka tak Áčko motor a to je velmi drahý, teda pokud chceš využít potenciál 4klapky správně ...Ale to je na jinou debatu, nechci to sem vůbec tahat do tématu o Mazdě.

Víc k tomu dodávat nechci, opakoval bych se. Borgi jak jsem psal na začátku prvně nějak...Opravdu ti přeju, aby se to povedlo ;)
Naposledy upravil willy2.0 dne 28 úno 2011, 01:23, celkově upraveno 1
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: Borgi, Squirted NB GT28R

Příspěvekod Ryba » 28 úno 2011, 01:23

Aha, mám za to, že borgi mluvil o 200hp, 250 už mi přijde na serii hodně na hraně a zbytečnej risk...

Vim, že jde o krouťák, taky sem to o stránku dřív psal, ale já to myslel vztaženo na sebe jinak. Myslel sem to z hlediska ladění, že když je to moje první auto, který ladim, tak nechci riskovat, že když to podělám, tak oddělám "udělanej" motor. Víš jak to myslim? Prostě zkusit si to na serii a pokud vše bude OK, tak rozebrat a začít pořádně.

15tis písty od Supertech a to sem tu cenu hodně nadsadil, v usa stojej $412... Kovaný ojnice pak třeba od mtuned(specialista na mx5) za $319...

Ale to už taj mluvim za borgiho a třeba pro to, jak to dělá má svůj a jinej důvod. Navrhuju tuhle debatu dát do samostatnýho tématu "Turbo a seriovej motor" nebo tak něco.
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Borgi, Squirted NB GT28R

Příspěvekod Borgi » 28 úno 2011, 09:08

Ryba to vystihl naprosto presne, to je presne to a jak delam a jak to citim :-). Jinak jak pise Ryba supertech ma turbovy pisty dimenzovany do 600 ps !!! Postrehy co jsem precetl na turbomiata.net pro ty co to zajima v 1.8 ma prevodovka na to prenest az 289 krouticiho momentu hned ze startu v palbe potom uz se musi opatrne s plynem a davat tomu treba az od trojky. To samy jsou poloosy atd. Nejvetsi problem je ctvrty zadni valec ktery se spatne chladi ale to uz i serii proto se bud dela reroute se seriovym chladicem a 71C termostatem coz vicemene staci nebo se dava chladic, a v extremu oboje. Taky kdyz se neshodi casovani tak vetsinou to nedaji pisty ojnice moc nepraskaji pist se zlomi jakoby pres krouzek.

Tohle vsechno jsou zkusenosti lidi z fora kde turbi vsichni a nejak uz vi co a jak. Ja to zkousim a myslim ze je dobre protoze vicemene tady se Zaplikem vyslapavame cestu pro dalsi co do toho budou chtit jit, a uz Vam budem schopni rict co a jak a na co si dat pozor a predat Vam zkusenosti a od toho si myslim toto forum je.
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

Re: Borgi, Squirted NB GT28R

Příspěvekod KaCzaba » 28 úno 2011, 09:38

Na kolik jsi stahl ten predstih?
Uživatelský avatar
KaCzaba
 
Příspěvky: 579
Registrován: 26 srp 2010, 10:14
Bydliště: Chomutov

Re: Borgi, Squirted NB GT28R

Příspěvekod PavelS » 28 úno 2011, 11:31

willy2.0 píše:Nemá cenu vám něco vysvětlovat, je vidět, že nechápete vůbec podstatu věci..Zkouším určitý přirovnání , aby jste pochopily, je jedno jestli je to Renault nebo něco jiného, je mi, ale jasný, že je to blbost ... protože některé motory co se upravujou a zmínil jsem jste pochopitelně neviděli rozebrané, po defektu apod....Tohle je třeba váš první performance, já, už něco málo viděl, tak jsem chtěl něco doplnit třeba jen...Pozeptat se. Nemá to cenu...Víc k tomu psát nebudu..Španělská vesnice a věci vyčtený z for je mi to jasný. Nebudu to zkoušet dál..Akorát vás to rozčiluje, ale proto jsem to nepsal.


willy, my nechápeme podstatu věci, sice je každýmu z nás jasný, že tady až na nějaký blbosti (ceny dílů apod) neřikáš nic novýho, ale těžko budeš to co dělaj kluci srovnávat s rally týmem - to trošku dokládá neznalost tebe. Copak s tim Zaplik nebo Borgi budou jezdit jako se jezdí s rally autem?
Myslim, že ti napsali jasně, že si sou vědomi těch rizik - věděj o MX-5 turbování víc než ty, je zbytečný tady dělat poučovatele... :roll:

myslim, že jedny z nej ojnic: http: //flyinmiata.com/index.php?deptid=4530&parentid=0&stocknumber=04-66000
wiseco písty: http://flyinmiata.com/index.php?deptid= ... %201990-93

Pořád píšeš, víc k tomu dodávat nechci - tak už nedodávej - je toho vždycky moc a nedává to smysl často... ;)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Borgi, Squirted NB GT28R

Příspěvekod Borgi » 01 bře 2011, 21:22

Takže konečně slíbené video jak to jede :-D Je to na 5tý rychlostní stupeň ze 120 na 200 km/h, víc ani momentálně nemůžu, mám tam na 6000 ot/m omezovač
Naposledy upravil Borgi dne 18 bře 2011, 21:01, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků

cron