Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod pajo106 » 08 úno 2012, 12:42

opat par noviniek:
image001.jpg

image002.jpg

image003.jpg
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod pajo106 » 07 bře 2012, 18:53

6856682690_c418313972.jpg

6856682844_2208c54645.jpg
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod pajo106 » 22 bře 2012, 09:16

takze vyssie nejake novinky, skuska na sucho :) uz sa caka len na ECU, dufam ze do mesiaca to pojede...
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54


Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod pajo106 » 30 bře 2012, 16:51

tak ECU VEMS je doma, ide sa do zrejme najtazsej fazy, vymenit ten sprosty MAF za MAP a IAT, nakablovat ECU a nastartovat...zatial na atmo, az to bude jazdit, nahodim kit...to uz potom bude brnkacka na 2 hodiny + ladenie
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod pajo106 » 24 dub 2012, 15:03

som tusil ze toto bude najvacsi pruser... :)
v sobotu som nakabloval ecu, od nedele sa to snazime spojazdnit... uz sa to vcera podarilo nastartovat, aj to chvilu drzalo volnobeh...museli sa urobit mensie upravy zubov na koleckach v CAS lebo seriovy CAS sa v ECU nedal nakonfigurovat... tym padom som ziskal full sekvencny vstrek namiesto semisekvencneho serioveho, co by malo prispiet k ekonomike prevadzky :D (aj ked v suvislosti s turbom asi dost paradoxna slovna kombinacia)... este je treba nainstalovat TPS senzor, namiesto tej blbosti na klapke o ktorej som si povodne myslel ze je TPS, nielen closed/wide open trottle position... takze dnes sa ide upravovat oska na klapke aby som tam nejak narval hondacky tps ktory sa nasiel v sklade...snad uz to potom zacne reagovat aj na plyn :)
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod George » 24 dub 2012, 15:25

no jsem zvědavej na nějaký video :)
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod Rudy » 24 dub 2012, 16:48

casta na dlhú trať toto.
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod pajo106 » 26 dub 2012, 10:54

nejake publikovatelne novinky

IMG_0309.jpg
nove papuce

IMG_0308.jpg
mala zmena vizaze

IMG_0049.JPG
tu som sedel celu sobotu a hrabal sa v tom

IMG_0047.jpg
vysledok: vems a najnutnejsia kabelaz

IMG_0050.jpg
instal MAP honda
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod pajo106 » 03 kvě 2012, 21:17

konecne je to ako tak ok, dva dni jazdim (zatial ale stale N/A), spojazdnit to bol celkom porod, ale zevrubne rychle naladenie bola otazka v podstate par minut... vysledkom je citelny narast vykonu, ktory som si dnes potvrdil meranim aplikaciou v iphone (celkom presna, porovnatelne s G-techom)
seriovy stav - EU verzia 66kw (priemer viacerych merani): 0-100 km/h - 12,2 / 0-400m 18,3s@122km/h
dnes - ecu Vems, seriove predzapaly, zapnuta lambda korekcia, MAF vymeneny za IAT a MAP + TPS): 0-100 km/h - 9,1s / 0-400m 16,6s@134,5 km/h...
dnes som bol aj na vahe, so mnou (80kg) a 1/2 nadrze 1090kg (pre zaujimavost predna naprava 550, zadok 540 kg) - z tychto udajov vychadza vyratany vykon 115-120 k, tzn. ze som cca v stave seriovej usa verzie 1.6

co sa udialo: MAP a IAT isli z hondy, TPS bosch mi paradne zapasoval z hyundai accent, musel som len skratit osku na klapke, navrtat novu dierku na jeho uchytenie... konektor pasoval seriovy, len som mu prepinoval ground s napajanim...upravoval sa CAS ktory je momentalne 4+1 ale este budem riesit nejake presnejsie meranie uhlov, implantaciou senzora a ozubeneho kolecka na kluku. mam totiz jeden problem, ktory som ale mal aj v uplnej serii.. a sice ze ak prislapnem plyn z akychkolvek ustalenych otacok, najprv sa motor akoby pridusi, pricom zmes mi ide v tom momente na max. sekundu do chudobna, nasledne do bohata az potom sa ustali...cele mi to pride ako oneskorena reakcia vstrekovania (zapalovania) na pridanie plynu a vyplyva mi z toho jedine, ze CAS je asi dost nepresny svojim rozlisenim a ecu nestiha reagovat na zvysenie otacok, pretoze ma malo impulzov na otacky

v sobotu doobeda mam v plane navrtat vanu a nahodit turbo, takze drzte palce :)
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 308 návštevníků