Tomin NC 2.0 Expression

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod cafe-racer » 16 říj 2019, 13:11

Tomin : červenohorské sedlo bylo ?
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod Tomin » 16 říj 2019, 22:16

Tak určitě není Mazděnka kdovíjakým majákem nebo jiným poutačem. Je to nízký objekt, jehož půlka je navíc bez střechy skrz čelní sklo průhledná. Do toho naleštěný černý lak, který od určitého úhlu přechází v regulérní zrcadlo. Tak jak ji udělat viditelnější? Xenonové výbojky asi nejde dát silnější, když i tak kvůli nefunkční samonivelaci oslňují. Preventivně problikávat každého, kdo se jen přiblíží ke křižovatce, nebo troubit taky nejde. Mám ve zvyku jezdit hlavně v obcích co nejblíž středové čáře, abych tomu kdo mi tam vjede nebo vběhne dal prostor. Taky sleduju bedlivě co dělá ten, co právě stojí a chce vjíždět. Když mu jdou vidět brzdový světla, tak dokud svítí je vše v pořádku, běda jak zhasnou, pohotovost nejvyšší. Taky je dobrý - si myslím - dívat se na jejich kola. Jsou lepším ukazatelem, že se dotyčný rozjíždí, než pozorovat auto jako celek. Zaručené řešení je natrhat plný kufr čtyřlístků. Mazděnka ho má ovšem malý, tak nevím, jestli to bude úplně stačit. :)

Kafe: Tož nějak se nám ČHS připletlo do cesty. S čerstvě naobědvanou panímámou to ovšem nemá úplně racingový punc. Nadávala, že místo aby se kochala výhledy, musí sledovat (jako by musela) co se děje na silnici. Do zátočin jsem to nemohl zalamovat, samosvorek jsem radši nechal v klidu. Smutně jsem nechával ujet pár motorkářů, které bych jinak potrápil, tak jak v létě na Wildaplen. Ovšem pro NCéčkový motor a hlavně podvozek je lepším doskočištěm Buchlovské hory, jak jsi přes ně jel tuhle. Já tam už ale moc nejezdím, byť je mám za humny. Vždycky si opakuju, že tam pojedu slušně a rozumně, no a dopadne to jako vždycky. Jak hovado.. :?
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 596
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod Renee » 17 říj 2019, 07:36

Nezviditelníš... Holt musíme jezdit a myslet i za ostatní, ale to ti asi říkat nemusím :) Věřím že třeba mně docela pomáhá ta červená barva, za ty tři roky denního provozu jsem byl přehlédnut snad dvakrát.

Co se Buchlovek týče, mám dojem že jsou na MX-5 snad až moc velké, když tam jedu tak to taky kdovíjak nešetřím a většinou kdo chce, se mě nějak udrží :oops: V menších zatáčkách třeba na Kokořínsku to je jiná.
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod mx-5nd2.0 » 17 říj 2019, 19:33

Renee píše:Máte si ty auta pořídit červený nebo jinak jasně barevný, ty vaše stealth mašiny aby člověk na silnici hledal :mrgreen:


Já mám červený a je mi to prd platný, také to mám denně. Navíc, oni lidi serou na přednost v jízdě i vytlačování z pruhů - za to pokuty nejsou. Hlavní je se sunout 30tkou a je bez pokut.
Uživatelský avatar
mx-5nd2.0
 
Příspěvky: 401
Obrázky: 0
Registrován: 17 črc 2016, 21:45
Bydliště: Ostrava

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod ReVolte » 17 říj 2019, 20:17

Tomin píše:Tak určitě není Mazděnka kdovíjakým majákem nebo jiným poutačem. Je to nízký objekt, jehož půlka je navíc bez střechy skrz čelní sklo průhledná. Do toho naleštěný černý lak, který od určitého úhlu přechází v regulérní zrcadlo. Tak jak ji udělat viditelnější? Xenonové výbojky asi nejde dát silnější, když i tak kvůli nefunkční samonivelaci oslňují. Preventivně problikávat každého, kdo se jen přiblíží ke křižovatce, nebo troubit taky nejde. Mám ve zvyku jezdit hlavně v obcích co nejblíž středové čáře, abych tomu kdo mi tam vjede nebo vběhne dal prostor. Taky sleduju bedlivě co dělá ten, co právě stojí a chce vjíždět. Když mu jdou vidět brzdový světla, tak dokud svítí je vše v pořádku, běda jak zhasnou, pohotovost nejvyšší. Taky je dobrý - si myslím - dívat se na jejich kola. Jsou lepším ukazatelem, že se dotyčný rozjíždí, než pozorovat auto jako celek. Zaručené řešení je natrhat plný kufr čtyřlístků. Mazděnka ho má ovšem malý, tak nevím, jestli to bude úplně stačit. :)

Kafe: Tož nějak se nám ČHS připletlo do cesty. S čerstvě naobědvanou panímámou to ovšem nemá úplně racingový punc. Nadávala, že místo aby se kochala výhledy, musí sledovat (jako by musela) co se děje na silnici. Do zátočin jsem to nemohl zalamovat, samosvorek jsem radši nechal v klidu. Smutně jsem nechával ujet pár motorkářů, které bych jinak potrápil, tak jak v létě na Wildaplen. Ovšem pro NCéčkový motor a hlavně podvozek je lepším doskočištěm Buchlovské hory, jak jsi přes ně jel tuhle. Já tam už ale moc nejezdím, byť je mám za humny. Vždycky si opakuju, že tam pojedu slušně a rozumně, no a dopadne to jako vždycky. Jak hovado.. :?

Já jsem zjistil, že Nivelaci mám rozhozenou po nasazení Pro kitu. A zoufale jsem chtěl řešit úpravu délky nivelačních tyček. Nakonec jsem našel za světlomety regulaci sklonu pomocí manuální aretace a upravil si sklon tak :)
Byla: NC 2.0 Mica Grey Expression
Byla: NCFL 2.0 Stormy Blue
Je: ND 2.0 Sakura
ReVolte
 
Příspěvky: 181
Registrován: 17 pro 2016, 01:03
Bydliště: Plzeň

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod Tomin » 18 říj 2019, 09:05

Renee: Plusem Buchlováků je větší poloměr rychle se střídajících zatáček a kde můžu nechat po většinu trati zařazenou trojku. A jak jsou ty zatáčky velké, tak se do nich nemusí moc brzdit, motor má furt hodně otáček a tím pádem výkon, který stačí na roztočení svoru. A to je právě ono. Je rozdíl zašpérovat si jednu zatáčku a jet takhle ve svornosti nespočet zákrut v kuse. Ta rychlost je už i na mě strašná. Kdokoliv se mě tady kdy snažil držet, po první serpentíně doslova zmizel v prachu. Naposledy Mustang GT! Teď když o tom píšu, tak jsem našel, cosem tady (19.5.2017) napsal o první vyjížďce do Buchláků po pořízení Mazděnky. Pokaždé je to stejný a proto se jim už podvědomě vyhýbám.

ND: Tak v dnešním provozu kdy jezdí čím dál víc aut a všeho možnýho to prapůvodní Dát Přednost, kdy ten po hlavní jedoucí nemusel ani dát nohu z pedálu, dávno neplatí. Teď když je prostor, tak se jede. Ale s tím vyhláška ještě nepočítá. Ve středu jsem dostal pokutu za to, že jsem ve Vyškově objel auto které stálo a nemohlo odbočit do zacpané ulice. Prý tam byl přechod a plná čára [pacepalm]. Že jsem v sobotu před tím pohotovým manévrem zabránil havárce, za to jsem odměnu nedostal.

ReVolte: To je zajímavá informace! Mám Prokit ještě po původním majiteli a že světla svítí vysoko jsem si všimnul už když jsme auto vezli z Německa. Takže to s tím souvisí. Ale nechám to tak být. Dvakrát to prošlo technickou, byť při té poslední se technik snažil je štelovat, ale nešlo mu to tak mávl rukou.

EDIT: [facepalm]
Naposledy upravil Tomin dne 18 říj 2019, 13:31, celkově upraveno 1
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 596
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod Renee » 18 říj 2019, 12:18

Já posledně valil nahoru Buchlákama směr Hradiště, trojka vytočená k 6 tisícům, v očích smrt, a relativně na klid mě tam předjela oktávie v edici Rodina Spěchá, takže mně tam poněkud spadl hřebínek, ale v utažených zatáčkách měnších silnic pořád aspoň nějaké sebevědomí mám :)
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod Tomin » 12 lis 2019, 10:05

Kabrioletní paradox

BOREC V ZIMĚ NA MOTORCE - ten má určitě dobrou výbavu a je to srdcař

BOREC V ZIMĚ V AUTĚ TOPLESS - ty vole, ten musí být zmrzlej na kost a beztak dělá machra [paradox uvnitř paradoxu]

Chceš-li jezdit v kabrioletě, musíš tak činit pouze v létě, jinak odsouzení postihne tě :roll:
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 596
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod Tomin » 07 úno 2020, 17:18

VÝMĚNA BRZDOVÝCH DESEK A KOTOUČŮ SVÉPOMOCÍ. Několikrát jsem tu žehral nad ne úplně přesvědčivým výkonem brzd, který by sportovnímu autu měl slušet. Nebylo třeba moc, jen tu příslovečnou špetičku. Vsadil jsem proto po zdejších dobrých ohlasech na desky od Brembo a brzdové kotouče stejné značky. U kotoučů byl důvod k výměně čistě kosmetický. Orezlé a odrbané ludry nahradily lakované fešandy "coated disc line". Třmeny jsem co nejdůkladněji očistil od usazeného prachu a koroze, včetně vodících plíšků a prachovek, jenž jsou i po letech stále použitelné. Barvou od Foliatec jsem pak třmenům dodal takový vzhled, že by z toho měli v Hirošimě radost. Využil jsem též sundaných kol, abych konečně sejmul plastové podběhy a vypucoval vše za nimi. Tady jsem byl mile překvapen, jak čisto tam bylo včetně lemů blatníků. Pístky vepředu jsem roztáhnul za pomoci šroubu a matky M16x25 a dvou kousků pásoviny. Zadní jsou zašroubovávací po směru hodinek a stačí na to silnější šroubovák. Tady upozorním, že je třeba mít sundané víčko od nádobky a hlídat, aby brzdovka nepřetekla. Ještě se sluší dodat, že mi k zdárnému průběhu prací vydatně pomohla instruktážní videa. Třeba tohle od Chris Fix (skvělé české titulky).
Po uspěšném nasazení jsem udělal zkušební jízdu a s radostí oznamuju, že pozitivní rozdíl jde cítit hned při prvním trošku prudším brždění! Budu teď chvíli zajíždět a těšit se, jak pak ubrzdím i to co neukecám.
DSC_0305.JPG
před

DSC_0358.JPG
po

Tímto počinem jsem ovšem završil jednu éru. Teď už na autě nemám po vzhledové stránce co vylepšovat, když neutěšený pohled za disky kol byl tím posledním, co mi z vnějšku vadilo. Po původním majiteli jsem odstranil nálepku Nürburgring - rozleštil a rozzářil zanedbaný lak - vyčistil matné světlomety - vyměnil škaredou dlouhou anténu za elegantní krátkou - oranžové boční blinkry čenžnul za čiré - původní kostrbaté stěrače nahradil moderními jednodílnými - nechal zahladit důlek od golfového míčku na přední kapotě - upevnil padající větrnou clonu. Teď už budu mít jedinou starost a to nepřivést takovou krásku do nesnází svojí nešikovností nebo hazardem.
_20190531_230827.JPG
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 596
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod Safa » 07 úno 2020, 21:50

Krása. No jo, ale co teď budeš dělat? To nevydržíš... :)
Kochám se, tedy jsem...
Videa z výletů - zde: http://www.youtube.com/user/Safabox/videos
Safa bloguje - zde: http://www.autickar.cz/blog/safablog
Uživatelský avatar
Safa
 
Příspěvky: 1316
Registrován: 08 čer 2015, 00:02
Bydliště: Praha-západ

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 161 návštevníků