Samove NA 1.6 Turbo (1995) // predané

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Whisper - (1995) NA 1.6 Turbo

Příspěvekod MAXsport » 02 čer 2014, 20:14

to jsou ty nutnmetry :D a nebo zavařit všechno, i s diffem :D
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Whisper - (1995) NA 1.6 Turbo

Příspěvekod PavelS » 04 čer 2014, 10:10

To sou ty burnouty! :-) uz sem to nekde videl, ale i tak... :-o
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Whisper - (1995) NA 1.6 Turbo

Příspěvekod notabenex » 04 čer 2014, 10:50

Ty vole... doufam ze tohle mne u NC neceka :) Musime dat meeting nekde :)
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Re: Whisper - (1995) NA 1.6 Turbo

Příspěvekod PavelS » 04 čer 2014, 11:20

Tebe cekaj daleko horsi veci :-D :-D
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Whisper - (1995) NA 1.6 Turbo

Příspěvekod AndrewG » 04 čer 2014, 11:31

tak ma napadla taka kravinka, že keby sa tie ramena aj so skriňou zabalili do karbónu, tak by to pevnosti určite prospelo, na spodku by sa do sice obuchalo od kamienkov, ale na tych ramenach kde vačšinou praskajú by to mohlo pomôcť :)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Whisper - (1995) NA 1.6 Turbo

Příspěvekod whisper » 04 čer 2014, 11:35

Baliť do karbónu? Podľa mňa stačí normálny novší diff :)
Ponúkam celý sortiment produktov SkidNation so zľavou pre členov - napíšte správu.

Radosť je moje palivo.
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 1151
Obrázky: 6
Registrován: 11 lis 2012, 17:25
Bydliště: Bratislava [SK]

Re: Whisper - (1995) NA 1.6 Turbo

Příspěvekod AndrewG » 04 čer 2014, 12:12

whisper píše:Baliť do karbónu? Podľa mňa stačí normálny novší diff :)


videl som už viac tých diferencialov ulomenych takto, aj LSD na Ebay. ale je možné, že NB na tom bude lepšie, tak či tak je ten diferencial robeny na vykon okolo 200koni ak je teda fakt z FC rx7, a nedaval sa nahodou len do tých najslabších. Tak či tak tento držal dlho, 2 či 3 roky na turbe ak sa nemylim ? a pred tým neviem ako dlho na serii, takže je to vcelku obstojné, samozrejme by človek uvítal keby diff vydržal celý život auta, ale pri modifikaciach na vykone je to asi naročne :D

Inak podľa tohoto, http://www.ebay.com/itm/1994-2005-Mazda ... 8d&vxp=mtr

by mal byť fakt ten diferencial od 94 rovnaky na každom aute zrejme
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Whisper - (1995) NA 1.6 Turbo

Příspěvekod cavan » 04 čer 2014, 12:27

nejaky rozumny dovod preco to balit do karbonu??

a myslim si ze s turbom to tiez nebude mat nic spolocne.. zas AZ taky vykon tam nemas.. :D
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Whisper - (1995) NA 1.6 Turbo

Příspěvekod AndrewG » 04 čer 2014, 12:36

je to relativne nenakladne a docela značne by to mohlo zvýšiť tuhosť a pevnosť...(nemyslim samozrejme 3M foliu :D)
ale je pravda, že tam nema moc NM, hlavne keď s tým diffom jazdia ludia, co maju 300koni a neviem kolko Nm.
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Whisper - (1995) NA 1.6 Turbo

Příspěvekod cavan » 04 čer 2014, 12:56

neviem co pre teba znamena nenakladne.. pre mna to zrovna lacny sposob nie je.. a nemyslim si ze je to zrovna vhodny material na opravu uchytenia diferencialu.. ale tak.. vyskusaj a uvidis.. ;)
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků

cron