miata von igor

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: miata von igor

Příspěvekod Jr. » 11 zář 2014, 15:37

NA 1.8, dlouhodobá spotřeba cca 10, protože buďto jezdím jako daily po městě (málo), nebo někam blbnout... Jezdit rychle po okreskách už mě nebaví a pomalé klidné kochání také moc ne, takže převážně jen za zábavou do jiné destinace.
Příjde mi to jako hodně, ale na to co s tím najezdím, to už prostě neřeším...

Spotřeba oleje se hodně odvíjela od množství "nablbnutých" kilometrů, kde se pořád točí přes 6 tisíc (okruhy, letiště apod.). Jinak to tak 0,6-0,8l na 1000km asi bylo. Aktuálně jsem přešel z 10w40 na 10w60 a zatím jen samá pozitiva. O tom něco napíšu ve svém vláknu.
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 11 zář 2014, 16:16

dík kluci. Já stím taky nejezdím moc kochačku. teď jsem se krotil abych viděl co to umí v normálním režimu. režim cihla je jinak mým oblíbeným a auto mám jako ty Jr. na blbnutí.

Spotreba benalu me zas tak netyra. Spis me stve, jak kazdej vypisuje 6,5 coz proste nejde,to bych musel tlacit do kopcu..Zede tva spotreba musi byt komedie :) to verim..

Popisu proc se vubec repas prevodovky delal,abych dal kdyztak navod ostatnim.

Zaclo a pokracovalo to tim ze nesla pri sviznejsim prerazeni z vysokejch otacek 3. Pri razeni NAHORU. dolu to bylo ok Proste radicka vrazila jakoby to tvrdyho a dal nesla.takze sem musel radit pozvolna popripade 2x spojka. Ze zacatku to bylo obcas ale zhorsovalo se to,takze se to stalo otravnym uz dost. Tudiz prevodovka dolu- po zkontrolovani se zjitil spatnej synchron na 3. Nakonec prisla cela repasni sada-viz vyse..

Zkusenosti po repasu: Kvalty jdou oneco presneji,nicmene casto pri razeni citim jakoby zuby 3,4ka-opet pri razeni NAHORU.dolu jeto jak maslo. To zaseknuti semi stalo sice uz asi 2x,ale bylo to chvilu po GO a to sly defakto vsecky kvalty tak nejak "divne". Ted po najetejch km se to usadilo,ale pretrvava ten pocit 3+4..
Napadlo me,jesi se treba motor nezhoupne pri pusteni plynu z otacek vic nez by mel a tim padem dojde k nejakymu nesouladu s prevodovkou - teorie laika?

Plus jeste poznatek - taky nato probehlo tema ( viewtopic.php?f=4&t=2784&start=0&hilit=fofrklacku ) ...pri rozjezdu na mokry trave nebo silnici a prokluzu kol lita klacek div mi zapesti nezlame..na zpatecku - nate trave - to litalo tak zesem slysel bouchani kovovy - asi difec?
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod MXfanda » 11 zář 2014, 16:50

Jr. píše:Aktuálně jsem přešel z 10w40 na 10w60 a zatím jen samá pozitiva. O tom něco napíšu ve svém vláknu.


Taky do své NA liju 10w60 a zatím samá pozitiva 8-) konkrétně Valvoline VR1.

Jinak, Igore, můžu tě uklidnit, moje NA 1.8 si taky papká kolem 10 litrů ;) Ale já ji nijak nešetřím a rád vytáčím :lol:
Uživatelský avatar
MXfanda
 
Příspěvky: 790
Obrázky: 64
Registrován: 03 srp 2012, 12:18
Bydliště: Telč, Dačice

Re: miata von igor

Příspěvekod AndrewG » 11 zář 2014, 17:13

to s tym radinim 3 ky je znama vec... ja ked radim z 6tis a viac, tak tam rychlost narychlo nejde, alebo tam dam 5ku... skratka treba dat tvrdsie silentbloky motoru a difu, a odstráni sa to...tiez sa na to chystam
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 11 zář 2014, 18:34

Jr. píše:Jezdit rychle po okreskách už mě nebaví

??? ha co? tosem snad ani neslysel! :) .. Predpokladam ze tohle video znas https://www.youtube.com/watch?v=4W8PaXv5fm0 ..nasrdicko toje..

Jinak ja liju 10w40 a nevim co natom oleju hodnotit a jak.motor jede.konec:)..pravda po nastartovani si obcas cvakne-hydrostely asi.pak ticho..pockam na referat o te 60 a pak se uvidi..

AndrewG: ja otom necet jeste,fora ktery sem prolezl ten problem akorat shrnuly jako synchron..ty silaky pres zimu udelam taky takova investice to neni.treba bude na ILu nejakej vanocni vyprodej :)

a se spotrebou su taky uz klidnej!

Jo a jeste teda at je to komplet koupil sem kable novy http://www.moss-europe.co.uk/Shop/ViewP ... dexID=6341

Ty puvodni uz byly kaput, jeden me dokonce kopl, pac probijel:).a jednou dvakrat mi to i vynechalo pri pridani plynu
Instalace direct swap.2 minuty prace.
pocit znich? dobrej, sedly krasne,pekne pevne se nacvakly a pohoda.
vysledek? aspon 10 koni a motor jede jak V6!!!!! :evil: ....ne kecam,nic moc poznat nejde,zda se mi klidnejsi volnobeh moozna:)
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 24 říj 2014, 18:17

Přátelé kamarádi,já se už podělám. Není možná...Týden zpět jsem nahodil nový brzdy.
Zde coje nového:

Disky předek + zadek : Black diamond 6 groove ...zde jsem kupoval a musim říct, prvotřídní jednání. Borci klasa, naprostá pohoda. Doporučuju. http://www.dcperformance.co.uk/cheap/66 ... 821g6.html

Destičky : Hawk hp+

Hadice : black diamond

Brzdovka : Motul RBF 600

+ repas třmenů

Výsledek: po seskládání všeho začla svítit kontrolka ABS = nefunguje. Teď se vtom hrabem co to má znamenat. Nikdo moc neví, možná někde vzduch? Zvláštní je, že se při jednom z řekněme 10 nastartování abs nerozsvítí, po chvíli jízdy začne hrčet nějakej motorek a jak zhasne,abs se hned vypne?

+ ecu vyblilo tu chybu 25 kterou inzeruju v technické části fora.

S brzdama jsem odjezdil cca 500 km, byl sem nato opatrnej. Kdo ví co jim vlastně je. Takže hodnotit zatím nemůžu nijak. Jediný 2 věci potvrdím - desky práší jak smyslů zbavený a při popojíždění ve městě si občas písknou. Oba tyto "nedostatky" jsou mi uplně jedno v případě, že to bude brzdit jak cihlová zeď.

Jo a ještě jedna mini ptákovina. Nahodil jsem nástavec pod hlavici řadičky,má 2 palce = 5 cm. Jeto jen ze srandy - lí bí semi jak je vytažená vejš. A to delší řazení mi zatím nevadí, je to takovej oldschool pocit :). Mnozí mě zato možná odsoudí, ale vem to čert. Až mě omrzí, zkusim tam fláknout short shifter a bude.

Plán byl tuto neděli na závěr sezony protáhnout auto po masarykáču + udělat konečně pěkný fotky a kulový. Stojíme v garáži.

Tak přikládám alespoň něco málo z mobilu.

EDIT: souhlasím,že kola by zasloužily nějakou péči,ale není prostor zatím. Až doladím auto, budu ladit vzhled.Hawk :)
Přílohy
mia4uprava.jpg
mia3uprava.jpg
mia2.jpg
mia1.jpg
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod LordJames » 24 říj 2014, 21:44

Do neděle času dost :-D
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 27 lis 2014, 13:23

potřebuju diagnostiku někde v brně nejlépe.nemůžem furt přijít nato co těm brzdám je. tak to někde načíst? dík za tipy
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod widar » 27 lis 2014, 16:45

Teď jsem si vzpomněl, že mi mechanik říkal, že potom co složil auto a brzdy, tak musel několikrát na krev probrzdit aby seplo ABS a odvzušnilo se. Jinak, že v něm furt zůstávál vzduch. Tak jestli tušíš problém se zavzdušněním tak zkus hledat tam.
'98 MX-5 NB, 1.6, 81 kW, Lava orange mica (Mazdaspeed color), Nardi wheel, Bilstein
Obrázek
Uživatelský avatar
widar
 
Příspěvky: 1002
Obrázky: 8
Registrován: 29 čer 2011, 23:03
Bydliště: okres Karviná, Moravskoslezský kraj

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 27 lis 2014, 17:41

jo dík za tip,vyzkouším a dám vědět.Můj mechoš už je z toho jelen a neví coby :)
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 90 návštevníků