Ahoj, tak jsem nainstaloval novou vložku filtru K&N a Mazdice dýchá trochu líp Zítra mi přijdou ještě nové zapalovací kabely (objednal jsem Bosch - nevim který jsou nakonec nejlepší do NA ) , protože ty co tam mám jsou asi nejspíš ještě originál z výroby. A i když to běží dobře, startuje bez problémů, stejně asi přijde den kdy takhle starý kabely fungovat přestanou. Svíčky a olej jsou tam téměř nové vyměněno majitelem nedávno před prodejem a tak mě před novou sezonou čeká snad ještě jen preventivní výměna rozvodové sady ( vodní pumpa je prý ale nová, tak tu nemusim) a chtěl bych dát nový olej do difu a převodovky. Mimochodem přemýšlým o upgradu a instalací samosvoru který se dodával do NA 1.8 (některých) . Záleží jak složitá výměna to bude a jestli nějaký LSD půjde sehnat.
Nádhernej stroj. Po soužití cca 5let s NA 115hp jsem pořídil NBFL 145hp. a nedal bych ruku do ohně za to že jsem udělal dobře. Hlavně neupravovat, nezbořit a korozi řešit včas:) Ať to jezdí!
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled... různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní http://www.legendysilnic.cz Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Připojuju se k Winniemu a posílám taky pár fotek ze "severu". Jen ta hachi nám trochu kazí MX5 zátiší , a co je na tom nejhorší ještě nemá problém nám ujet kdy si vzpomene. Je to nefér Perfektní páteční odpoledne, chtělo by to zavést každej tejden. Projeli jsme se enáčkama , upraveným Winnieho, neupravenou mojí a taky NCFL 1.8 a musím říct že perfektní MX5 je podle mě standartní NA s přece jen trochu tužším podovozkem než má ta moje. Přes zimu budu přemýšlet o tlumičích a pružinách. Cílem nebude to snížit, ale spíš zkvalitnit tlumení , aby dokázalo mojí Lady udržet pevněji bez zbytečnýho pohupování. Standartně je to super, dokud nejedeš trochu "palbu". Myslim že kola 185/60 R14 jako originál rozměr jsou OK a jiný dávat nechci. Uvidíme, ideální by bylo koupit nějaké Bilsteiny co měla NB Anniversary a nebo něco jinýho kvalitního.