Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod pajo106 » 31 říj 2011, 14:23

auto cez vikend spojazdnene, dnes rano geometria... sranda tie polyuretany, teraz brutalne citim jak pracuju tlmice a kazde rameno na podvozku, citim co mam pod kolesami, co sa deje na asfalte.. akoze fakt dost dobre... zial su aj neprijemne vedlajsie ucinky, tvrde uchytenie diferaku a ostrejsia spojka ukazala dost velku volu v ozubeniach difu, podvozok je o dost hlucnejsi a ukazali sa dalsie slabe stranky ktore bude treba riesit, urcite rozpery na tlmice aj pomocne ramy, tvrde silentbloky na motor bo mam pocit ze sa mi raz vysklbne (jazdil som chvilu bez kapoty :-D), zacinam pocitovat nedostatok brzdneho ucinku... navyse mam pocit, ze auto je vyrazne silnejsie a rychlejsie aj ked bez zmien na motore... cital som winieho prispevok a davam mu zapravdu, ze toto je pre autouchyla a puntickara nikdy nekonciaci boj :)
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod George » 31 říj 2011, 15:24

máš už vybrané ty siláče pro motor? aby nebyly moc silné a nepřenášely pak zase moc vibrací na karoserii :D
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod pajo106 » 31 říj 2011, 19:58

ne nemam, zatial to nechavam tak, uvidim co to bude robit po oturbeni, teraz uz to pojde pomaly... idem ako prve riesit ECU, potrebujem to rozbehat a naladit na atmo - chcem vyhodit AFM, namiesto neho dat MAP, pridat IAT, pokial sa podari tak zmenit semisekvencny vstrek na plnohodnotny, bude treba upravit CAS...popri tom budem na hromadku skladat vsetky potrebne veci k turbu a robit upravy ktore nebudu stat prachy - upravit zadnu spodnu rozperu aby mi pasovala + vyrobit prednu a mozno este nieco vymyslim na spodok :) na majde budem teraz uz jazdit denne (asi by som mal aj tu novu strechu na zimu kupit sakra), crv davam prec a accorda tym padom musim posunut manzelke - no a toho este predtym chcem dat na seriovy podvozok, vymenit jeden naboj a nejake gulaky, kosti stabikov atd... uz neviem co prve robit :(
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod wolfik » 31 říj 2011, 22:52

nahod více fotek a zajímali by mne cenovky :-) orientační popřípadně sem tam nějakej link kde to kupuješ dík :-)
Uživatelský avatar
wolfik
 
Příspěvky: 110
Obrázky: 0
Registrován: 17 říj 2011, 11:52
Bydliště: Praha

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod pajo106 » 31 říj 2011, 23:15

noo fotky som rad ze su tie co su :) v zapale prace zabudam fotit... ad cenovky: nie vsetko si pamatam presne, sada prothane stala na ebay nejakych 150 usd, teda s postovnym, clom a dph to bolo nieco okolo 200 eur, pieskovanie, komaxit, farby a ine drobnosti stali spolu okolo 130 eur, spojka, gulaky, tesnenia, gufera a sroby na napravy z ilmotorsport.de, spolu asi 600 eur, nove naplne do prevodovky, motora a difu cca 50 eur, funglac garett 350, intercooler 70, budiky cca 120, ecu bude stat dufam do 500 aj s cidlami, zvody+downpipe na zakazku zatim rozpocet 470,- este treba olejove, vodne a vzduchove hadice a snad to bude komplet. jo, strecha 330,- potom to bude chciet brzdy, samosvor, nejake poriadne sedacky, iny vodny chladic, silikonove hadice na chladenie, zvysok vyfuku, zopar sad pneu, lahsie disky, novy lak.... asi lepsie nerozmyslat...
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod wolfik » 01 lis 2011, 21:13

tak nějak jsem si to myslel proto když už dělat šneka a nebo něco podobného nejlepší je koupit to už udělané :D :D
Uživatelský avatar
wolfik
 
Příspěvky: 110
Obrázky: 0
Registrován: 17 říj 2011, 11:52
Bydliště: Praha

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod pajo106 » 02 lis 2011, 09:12

hm a co by si si kupil? neni moc aut v danej cenovej kategorii ktore by ti poskytlo adekvatnu zabavu... odhliadnuc od toho, ze tie samodomo upravy ma bavia a tesia... a je vysoky predpoklad, ze nie je ziadne auto, ktore by som nechal na pokoji, tzn. v serii :)
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod Zaplik » 02 lis 2011, 16:28

koukám že bude další turbína mezi náma, jen tak dále...
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod wolfik » 03 lis 2011, 10:09

pajo106 píše:hm a co by si si kupil? neni moc aut v danej cenovej kategorii ktore by ti poskytlo adekvatnu zabavu... odhliadnuc od toho, ze tie samodomo upravy ma bavia a tesia... a je vysoky predpoklad, ze nie je ziadne auto, ktore by som nechal na pokoji, tzn. v serii :)


tak jasný jako auto MXko je do pohody a o zábavu je postaráno já měl dlouhá léta bmw ted jsem si idskočil k mazde protože to autíčko je fak cool :))) a říkal jsem si že nebudu swapovat a ono ejhle už mě to zase bere je to nemoc!! :D :D :D každopádně co se výkonu týče tak ěm napadlo udělat takovej trochu radikální swapík a narvat tma motor od bmw řadovej šestivál ale asi ho tam nenacpu z důvodů místa a nevyváženosti váhy.... ideální by byl z M3 E30 je to 4válec a atmosféra jenže motory nesehnatelné:)) a co se hravosti týče tak E30ka je hodně dobrá :)) jen sjem prostě potřebovla změnu měl jsem E3O na 240 koník keramiku short shift a kdesi cosi a bavilo mě to :)) tak že jako schvaluji ti tvou práci o tom žádná jen jsem konstatoval že nejlepší řešení je už koupit udělanej motor kterej má odladěné mouchy a šup tam s ním je to o hodně méně nervů vím o čem mluvím zástavbu šneka už mám taky za sebou a tolikrát na laně jsem ještě nejel než když jsem stavěl turbo :D :d :D
Uživatelský avatar
wolfik
 
Příspěvky: 110
Obrázky: 0
Registrován: 17 říj 2011, 11:52
Bydliště: Praha

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod pajo106 » 23 led 2012, 13:01

doplnene nejake nove hracicky...
http://www.flickr.com/photos/68736800@N ... 995157109/

dnes ide auti k profikom - vyroba zvodov a vzduchovych trubiek....

uz len ECU vyriesit a frcime :)
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 160 návštevníků

cron