zdravím
Tak konečně sem se odhodlal napsat jak se mi do ruky dostala kráska pod názvem MX5
Nebyla to žádná náhoda tohle auto chci od doby co jsem poprvé hrál NFSU 2
to sem si řekl tu musím mít a taky se stalo
přibližně v polovině října minulého roku sem si ji přivezl domu z Německa konkrétně z chemnitz
Auto když jsem poprvé zahlédl tak mi až hrkly slzy do očí. Vůbec sem nepochopil jak někdo tak skvělé auto může nechat napospas a ještě mu k tomu tak extrémně pomoct. Ani nevím čím bych měl začít nejspíš tím nejviditelnějším a tím je střecha. To hovado německý s tím jezdilo do myčky což je automatika že nemůže vydržet boky byly kompletně potrhané a celá střechovice byla totálně tvrdá a praskala jak dříví v kamnech. Další věcí byl komplet interiér to byl tak extrémně silnej kuřák že ho ani nezajímala ta 5 cm vrstva popelu na koberci v prostoru pro složeni střechy. Auto někde muselo stát dost dlouho, protože v něm bylo děsně moc listí a fůra dalšího sajrajtu
Naprosto zničený sedáky ( zažraná špína, trhliny) Co se týče laku tak ten byl taky hodně špatný auto kvetlo jak zahrádka na jaře prahy byly komplet prohnilé a různé škrábance a dolíčky po karoserii. Ale já se nenechal odradit a musel jsem si ji domu přivést a udělat z ní to co ji právem patří. Ještě není zdaleka hotová ale pomalu a jistě už dostavá ty krasné křivky mx5ky
Střecha je koplet nová kosmeticke vady jsou zažehnány spolu i s korozí . Na interiéru dělám co se dá přeci jen to něco stojí ale koberec už je koupený a na sedaky čekám čalouník říkal plus minus 3 týdny
jinak interiér bude zeleno černý stejně jako motor a kola, které jsou taky totalně zničené. Sháním bud člověka co je za dobrý peníz zrepasuje a hodí do černého komaxitu a nebo koupím kola nové a to od Dotz mogello black 15ky. Nyní mi někde po poštách putuje kit sání od greenu:-) a další úpravy jsou v myšlenkách výfuk a další úprava motoru
to by pro začátek stačilo