Tak jsem si rikal, ze uz je prece jen opravdu na case si taky zalozit svuj topic a podelit se s Vami o jeji pribeh.
Jeste nez ale prejdu k ni, tak bych rad zacal od sebe. MX-5tky jsem zacal milovat prostrednictvim taty, ktery kdysi zalozil Czech Owners MX-5 Club. Uz jako maly jsem v nich kroutil volantem zatimco tata slapal na pedaly, na ktere jsem samozrejme tehdy nedosahl. Tata jich za svoji "MX-5 eru" vystridal... hodne... a ja se vesmes nad kazdou hrozne moc radoval a pak ji patricne obrecel, kdyz ji prodal. No az pak najednou nadesel cas a i ja mohl najit (a nasel
) svoji "vyvolenou".
Tehdy lezela nekolik let u taty za firmou u haraburdi vseho druhu a ja mel pred sebou cele letni prazdniny. Tehdy mi bylo nejakych 14, takze mi bylo receno, ze kdyz si nebudu s necim vedet rady, tak at houknu na kluky z karosarny, ze mi reknou, jak na to
Takze tady se nachazime na zacatku jejiho pribehu. Bohuzel jsem neudelal fotku hned uplne na zacatku, ale teprve po chvilce, co jsem kolem ni skakal. I tak se ale urcite dokazete naladit na tu spravnou vlnu.
No zkratka, byla to takova zbidacena holka v tuzingu. (vsimnete si napriklad cerveneho volantu s chromovanyma doplnkama, co pridava 20 koni ci toho kridla, ktere bylo prisroubovane samoreznyma sroubkama, taky libovka)
A tak se teda pokracovalo. Zde jeste muj fond v cele sve krase.
Tedy zpet k ni. Tady uz byla na stolici, chudak jak byla krapla, tak jsme ji museli trochu porovnat.
Porad na stolici, tentokrat ja v nejake podivne tuning poze
Tady uz byla srovnana a dopasovavali jsme na ni dily... samozrejme zduraznuji, ze jiz od te doby, co byla holka na stolici, tak mi hodne pomahali kluci od nas, tohle bych proste nezvladnul.
Mxa byla sama o sobe takovy mensi sklad na dily. Zde nas dvorni ladic Pavel (zvladne vyrobit na auta vsechno i to co nejde ci neexistuje) a uz i Bilsteiny z mk2 10th AE.
Jen mensi zaber na moje pekelna kola, super lehka se specialnim obutim, jak jinak
A tady uz jsme na lakovne, kde probihaly pripravy na lak. Zde jsem byl sveren do rukou zkusenych lakyrniku, abych neco nezdupal
Bohuzel nemam zadne sve foto v akci, protoze jsem fotival ja...
Tady je uz interier pripraveny na zastriknuti do cerna.
Barvu jsme moc dlouho nevybirali, tuhle jsme uz nejakou dobu meli na sklade. Je netradicni, je jina, je ale prekrasna. Cim dele ma clovek auto na ocich, tim vice se mu libi.
Zde interier v cerne...
Motor a prevodovku jsme nechali zatim tak, jak to bylo. Tata urcite nechtel, abych se v tom pripadne hned nekde roztriskal.
Bohuzel momentalne nemuzu najit fotku komplet auta v teto fazi, pouze tuto, kde je v popredi moje prdel, za coz se omlouvam
V teto fazi teda auto bylo komplet stock "zrestaurovane" plus navic melo catback od Apexi, jina zadni svetla, kola z anniversary, bilstein z anniversary s HR -35/-35 pruzinama plus koberec a strechu z anniversary.
Potom uplynula nejaka doba, kdy jsem chodil do skoly v Praze, po ktere jsem se ke sve lasce zase vratil, tenrokrat 150% plny elanu
Prislo tedy na Roty RB 16x8 ET35 s Michelinama Pilot Exalto 215/40/16 (v tu dobu nas group buy neexistoval, jinak bych asi jezdil na jinych valcich
), OEM lizatko, kotouce EBC dopredu + dozadu s EBC red stuff destickama. Taktez doslo na cerne predni pozicky, ktere mi poslali kluci z IL motosport a na drzak spzky Beathrush. (plus MAZDA nalepku nasi vlastni vyroby
)
Plus zadni karbonovy dil od Autokonexion.
Interier je skoro seriovy, krome volantu sparco, ktery jsem uspesne splasil od tipka na driftworks a na driftbutton z UK fora. Jeste tam mam par takovych tech bling bling krouzku, ktere interieru dodavaji trochu zivota
plus samozrejme lego pirata, ktereho mi darovala moje pritelkyne, at me pri tech vsech kravinach, co vymyslim, ochranuje
Mezitim jsem si odvezl MXu sebou do Skotska, kde studuju. Tady se ji patricne venuju samozrejme.
Vzhledem k tomu, ze mam vzadu vytazene blatniky, tak ty roty poradne nevyplnuji blatniky, coz me navysost SE*E. Tudiz ted se to chystam poradne premerit a obednat podlozky.
Dale ted cekam na tmave/cerne blinkry, ktere mi maji dorazit pristi tyden a tmave odrazky, ktere maji dorazit nekdy v lednu lodi z Ameriky. Vedle postele se mi tady vali VLSD, takze to musim nahodit co nevidet. Na motoru se udalo taky par zmen, ikdyz spise mensich, ktere vyfotim co nejdrive a postnu je tady.
Na vanoce jsem dostal nove radio Alpine, takze to musim namontovat co nevidet, at uz se toho meho stoleteho kramu nemusim doprosovat, aby hral
Tot asi zatim vse, dalsi update bude snad co nevidet!