Tak po delší době zase trochu update, aneb "digitální serviska"
Na začátku sezóny mi začal trochu kapat chladič, tak jsem vyměnil za novej Nissen a je klid. Vzhledem ke spokojenosti desek Hawk HP+ na předku jsem je koupil i dozadu a rohlík na hubě z jedovatějšího brzdění je opět o malej kousek větší
A stres ze zajebanejch kol od prachu se zdvojnásobil
U brzd ještě zůstanu - z kraje léta na mě mechanik bafnul, že přední destičky mají tak 25%. Říkám si WTF, mám je rok a najeto 7500 km. No ale po sundání jsem k mýmu překvapení zjistil, že to tak opravdu je a z destiček zbývala opravdu tak čtvrtka, z krajních ještě o kousíček míň. Takže suma sumárum by daly tak 9000 - 10000 km celkem. Samozřejmě už jsem měl koupený nový a když to bylo rozebraný, tak jsem je už vyměnil - u typu jsem zůstal, opět HP+. Takže vlastně můžu s olejem měnit i desky...
Jinak ještě jsem vyměnil tlumiče, jelikož mám na autě Eibach Pro Kit, koupil jsem Bilstein B8. Auto příjemně ztuhlo, na větších hupech je poznat, že tlumič tolik nepovolí, takže spokojenost. Ale ty původní tlumiče očividně nebyly úplně na hadry i po 200 000 km, protože ta změna nebyla vyloženě šokující.
Ještě mám koupenou sadu strongflexů, ale na ty se časově nedostalo, to nahodím až na podzim.
Tak to je zas na nějakou dobu všechno