NC-FL2 2.0 PRHT 2014 Sendo Titanium Flash

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: NC-FL2 2.0 PRHT 2014 Sendo Titanium Flash

Příspěvekod KDB » 08 dub 2021, 08:14

Ahoj Kubo, chválím krásnej kousek !
Drobná rada - není dobrý pouštět motor na deset minut. Aby to mělo smysl, tak se musí nechat běžet alespoň do sepnutí ventilátoru chladiče + ke konci několikrát podržet ve vyšších otáčkách, aby se všechno prohřálo.
Jinak se Ti všechno orosí a olej naředí benzínem.
Je lepší to nestartovat, než těch 10 min.
Optimální je samozřejmě projížďka alespoň 20km.... :mrgreen:
KDB
 
Příspěvky: 3
Registrován: 05 úno 2011, 11:48

Re: NC-FL2 2.0 PRHT 2014 Sendo Titanium Flash

Příspěvekod KubaK » 10 dub 2021, 12:26

HansB píše:Čau Kubo.
Díky za reakci. Kouknu na to.

Já chtěl původně taky NC, přišla mi nejlepší v poměru cena/staří/velikost k mým možnostem. Prvně jsem zkoušel nějakou speciální edici u pana Krále pod Brnem, ale tam jsme se shodli s panem Králem, že jsem přerostlý a ani on mi MX5ku nedoporučoval, respektive mi ji určitě nevnucoval. Tak jsem byl smutný, že si žádnou hračku nepořídím, ale pak tchán narazil na mé současné ND, kousek od Berouna. Sice mi bylo řečeno, že je menší než NC a bylo o krapet dražší, ale za kouknutí jsem nic nedal. No a pak po pár peripetiích s původním majitelem, jsem zjistil že se mi moc líbí a když jsem trošku přihrblý tak to půjde :) Těch 26 000km ještě šlo, na výměně gum jsem si pořádně prohlídl spodek a musím říci, že jsem zíral jak není spodek skoro ani zaprášený natož chytlý rzí, v servisu mi ji taky vychválili.
Asi jediná věc je ten volant, který se nedá přitáhnout blíž k tělu a být sedačka o 5čísel níž tak by to byla naprostá dokonalost. Ale holky musí mít drobné chybičky ;)

Zdarec Hansi,
já před koupí navážno zvažoval lehce zajeté ND, v Německu jsem jich registroval dost a za pěkný peníz. Ale člověče, po naší NCčkové Holce modrooké, která teď na důchod dělá radost mamce a taťkovi, to zase vyhrála třetí generace.
Design trojky vnímám jako ještě blízký úžasné mrkačce, čtverka už je na mě hodně moderně střižená. Navíc, chtěl jsem zase hardtop a ta targa, to ti nějak (pro mě) není ono. Pak taky velikost a přístup do kufru - pro mě taky zásadní věc. Jen jsem žasnul, když jsem do kufru nacpal (po cca 20min pečlivého přeskládávání) stan pro 3 osoby, 2 karimatky, 2 spacáky, velkou tašku s oblečením a 4 velké petky s pitím. Zkrátka a dobře, malé velké auto...
Dva roky jsem pečlivě zvažoval, jakým vozem "nahoře bez" sobě a dětem udělat radost. Na opakovaná víkendová testování jsem měl možnost spolu s NBčkem ozkoušet postarší Z4, SLK, 350Z, Crossfire a kamarádovo úžasné TT. Vyhrála to Miatka! Nejsem závodník, k/do červena točím jen někdy, jezdím nejčastěji právě s dětma (synek 7let/dcerka 5let), takže je to bez závodních ambic, na "kochačku" a užívání si okolní přírody. Porsche pro chudé našim potřebám a očekáváním sedí náramně!
Je fajn, že jsi taky měl štěstí na konkrétní kousek! Co teda obdivuju, že se do toho při své postavě ještě nasoukáš! Zvládáš i dlouhé několikadenní výlety? Co když Tě po cestě potká déšť - pak jízda s nasazenou střechou, třeba po delší dobu - taky při své délce zvládáš? Já jsem se svými 178cm malý pivo, tyto obavy naštěstí řešit nemusím!
Že jsem si splnil sen, který jsem ani netušil, že mám, jsem pochopil, až když jsem si do ní sednul, otočil klíčkem a projel pár prvních zatáček...
Předtím: NC-FL 1.8 PRHT, 2010, nyní sedlaná mým taťkou..
Nyní: NC-FL2 2.0 PRHT, 2014, edice Sendo
KubaK
 
Příspěvky: 96
Registrován: 22 dub 2013, 18:42
Bydliště: Ostrava

Re: NC-FL2 2.0 PRHT 2014 Sendo Titanium Flash

Příspěvekod KubaK » 10 dub 2021, 12:31

Bass.Boi píše:Oooo ta vypada nadherne!!
Najezd teda silenej ale :lol: :lol: :lol:
Vysku neres, mam NC 2.0 (2005) s daleko vetsim najezdem (208k) a merim 198cm :mrgreen: :lol:

Kámo, jako smekám... Bezmála dva metry máš - a užíváš si Miaty!!! To málem hraničí s popíráním fyziky... Máš aspoň aerodynamickou helmu jak ti vysokorychlostní sjezdaři???
Že jsem si splnil sen, který jsem ani netušil, že mám, jsem pochopil, až když jsem si do ní sednul, otočil klíčkem a projel pár prvních zatáček...
Předtím: NC-FL 1.8 PRHT, 2010, nyní sedlaná mým taťkou..
Nyní: NC-FL2 2.0 PRHT, 2014, edice Sendo
KubaK
 
Příspěvky: 96
Registrován: 22 dub 2013, 18:42
Bydliště: Ostrava

Re: NC-FL2 2.0 PRHT 2014 Sendo Titanium Flash

Příspěvekod KubaK » 10 dub 2021, 12:39

KDB píše:Ahoj Kubo, chválím krásnej kousek !
Drobná rada - není dobrý pouštět motor na deset minut. Aby to mělo smysl, tak se musí nechat běžet alespoň do sepnutí ventilátoru chladiče + ke konci několikrát podržet ve vyšších otáčkách, aby se všechno prohřálo.
Jinak se Ti všechno orosí a olej naředí benzínem.
Je lepší to nestartovat, než těch 10 min.
Optimální je samozřejmě projížďka alespoň 20km.... :mrgreen:

Moc díky za radu!!! Víš, já jsem takovej bezmála technickej trotl, co jenom podlehl půvabu Miatek a co si zvládne sám vyměnit akorát tak baterku. V hodinkách...
Co píšeš naprosto dává smysl, díky! Po konci sezóny baterii úplně vydělám a uskladním doma v kumbálu. A čas od času dobít, že?
Že jsem si splnil sen, který jsem ani netušil, že mám, jsem pochopil, až když jsem si do ní sednul, otočil klíčkem a projel pár prvních zatáček...
Předtím: NC-FL 1.8 PRHT, 2010, nyní sedlaná mým taťkou..
Nyní: NC-FL2 2.0 PRHT, 2014, edice Sendo
KubaK
 
Příspěvky: 96
Registrován: 22 dub 2013, 18:42
Bydliště: Ostrava

Re: NC-FL2 2.0 PRHT 2014 Sendo Titanium Flash

Příspěvekod HansB » 10 dub 2021, 19:09

Čau Kubo
Já chtěl čistě plátěnou střechu, RF model se mi taky moc nelibí, přijde mi takový polovičatý. Prostě buď je hezky a střecha jde dolů ještě v garáži, nebo se holt nikam nejede ;) Když už mě potká nečas (s malým N) a musím natáhnout stříšku tak je to takové šouravé o strop, nic moc příjemného, ale přežít se to dá. Cítím se trošku jak v tanku nebo podobné technice. Abych řekl pravdu tak dlouhé - několikadenní nebo celodenní jízdy jsem ještě neabsolvoval. Dám tak dvě hoďky v kuse a buď jsem na místě nebo si dám přestávku. A i přes to, že mám operovanou páteř a ploténky pořád zlobí tak to musím zaťukal ale dobrý.
Kufřík má ND malé - vrátilo se to po "přerostlé" NC zase k těm malým původním kořenům. Loni na podzim jsem pořídil nosič na kufr, až pojedu teď v květnu do servisu tak budu chtít udělat přípojku na zadní brzdové světlo, které ten nosič v sobě má. Snad to půjde a v případě většího množství bagáže mě to zachrání.
Můj jízdní styl se taky silně odráží na posádce (mám dvě holky 6 a 8 let), s dcerami je to přesně jak říkáš - o kochání. Jen je škoda, že se mi do auta nevejdou najednou obě, to je vždy dohadování a někdy i slziček, která pojede první a která až jako druhá. :) Jak to řešíte u Vás?
Mazda MX-5 ND 2,0 118kW 2015
Uživatelský avatar
HansB
 
Příspěvky: 26
Obrázky: 7
Registrován: 06 úno 2012, 03:00
Bydliště: Kladno

Re: NC-FL2 2.0 PRHT 2014 Sendo Titanium Flash

Příspěvekod KDB » 10 dub 2021, 21:19

KubaK píše:
KDB píše:Ahoj Kubo, chválím krásnej kousek !
Drobná rada - není dobrý pouštět motor na deset minut. Aby to mělo smysl, tak se musí nechat běžet alespoň do sepnutí ventilátoru chladiče + ke konci několikrát podržet ve vyšších otáčkách, aby se všechno prohřálo.
Jinak se Ti všechno orosí a olej naředí benzínem.
Je lepší to nestartovat, než těch 10 min.
Optimální je samozřejmě projížďka alespoň 20km.... :mrgreen:

Moc díky za radu!!! Víš, já jsem takovej bezmála technickej trotl, co jenom podlehl půvabu Miatek a co si zvládne sám vyměnit akorát tak baterku. V hodinkách...
Co píšeš naprosto dává smysl, díky! Po konci sezóny baterii úplně vydělám a uskladním doma v kumbálu. A čas od času dobít, že?


..klidně jí nech v autě, ale připoj na udržovací nabíječku, nebo stačí baterku odpojit - samovybíjení je malé.
KDB
 
Příspěvky: 3
Registrován: 05 úno 2011, 11:48

Re: NC-FL2 2.0 PRHT 2014 Sendo Titanium Flash

Příspěvekod KubaK » 11 dub 2021, 13:08

HansB píše:Čau Kubo
Já chtěl čistě plátěnou střechu, RF model se mi taky moc nelibí, přijde mi takový polovičatý. Prostě buď je hezky a střecha jde dolů ještě v garáži, nebo se holt nikam nejede ;) Když už mě potká nečas (s malým N) a musím natáhnout stříšku tak je to takové šouravé o strop, nic moc příjemného, ale přežít se to dá. Cítím se trošku jak v tanku nebo podobné technice. Abych řekl pravdu tak dlouhé - několikadenní nebo celodenní jízdy jsem ještě neabsolvoval. Dám tak dvě hoďky v kuse a buď jsem na místě nebo si dám přestávku. A i přes to, že mám operovanou páteř a ploténky pořád zlobí tak to musím zaťukal ale dobrý.
Kufřík má ND malé - vrátilo se to po "přerostlé" NC zase k těm malým původním kořenům. Loni na podzim jsem pořídil nosič na kufr, až pojedu teď v květnu do servisu tak budu chtít udělat přípojku na zadní brzdové světlo, které ten nosič v sobě má. Snad to půjde a v případě většího množství bagáže mě to zachrání.
Můj jízdní styl se taky silně odráží na posádce (mám dvě holky 6 a 8 let), s dcerami je to přesně jak říkáš - o kochání. Jen je škoda, že se mi do auta nevejdou najednou obě, to je vždy dohadování a někdy i slziček, která pojede první a která až jako druhá. :) Jak to řešíte u Vás?

Ahoj Hansi!
Opětovně jsem se rozhodl (rozměrově) pro NC právě kvůli delším/dlouhým cestám, jak po Česku tak i Evropě. Se svými tělesnými rozměry to zvládám se vším pohodlím, jaké u dvoumístného roadsteru můžu očekávat.
Jestli Tě mužů poprosit, nemáš někde fotku toho nosiče i s informací, kde jsi to pořídil?
Jinak, manželka chová nulové emoce k autům jakéhokoli druhu, nemá řidičák, vše jsou to pro ni bezduchá přibližovadla. Děti se naštěstí(!!!!!) nepomamily, takže Miatku (předchozí i současnou) milují, jako by to byla mladší sestřička!!!
Špekuloval jsem, jestli tehdy místo první Miaty nepořídit kvůli počtu dětí radši 4místné kabrio. Ale abych se po otočení klíčkem permanentně po celou dobu jízdy strachoval a stresoval, jestli budou mít děti na výlet vzpomínku v podobě zánětu středního ucha a já následně na krku rozvod, že jako “nemám rozum!!!”, to ne, díky!!
Protože jsou od loňského října Miaty dvě (taťka mou původní, já následovnici), doufám pevně ve výlety ve složení “2 Miaty + 2 řidiči + 2 dítka”. A když to zrovna nepůjde, jsou už z dřívějška děti naučené jezdit se mnou na střídačku. Hned po pořízení první Miaty jsem si je vychoval k tomu, že musí být vůči sobě férové a spravedlivé. Jo, byl to ze začátku “boj”, ale zanedlouho pochopily...
Že jsem si splnil sen, který jsem ani netušil, že mám, jsem pochopil, až když jsem si do ní sednul, otočil klíčkem a projel pár prvních zatáček...
Předtím: NC-FL 1.8 PRHT, 2010, nyní sedlaná mým taťkou..
Nyní: NC-FL2 2.0 PRHT, 2014, edice Sendo
KubaK
 
Příspěvky: 96
Registrován: 22 dub 2013, 18:42
Bydliště: Ostrava

Re: NC-FL2 2.0 PRHT 2014 Sendo Titanium Flash

Příspěvekod KubaK » 11 dub 2021, 20:29

Je příjemné být svědkem toho, že Miatka umí rozdávat radost napříč generacemi.. Synek se mnou začal jezdit v 5 letech, dcerka ve 4,5 letech..
Přílohy
2019-08-31_03.jpg
2020-08-22_44.jpg
2020-08-22_39.jpg
2020-08-02_03.jpeg
2020-08-02_05.jpeg
2020-08-02_07.jpeg
2020-08-02_09.jpeg
Že jsem si splnil sen, který jsem ani netušil, že mám, jsem pochopil, až když jsem si do ní sednul, otočil klíčkem a projel pár prvních zatáček...
Předtím: NC-FL 1.8 PRHT, 2010, nyní sedlaná mým taťkou..
Nyní: NC-FL2 2.0 PRHT, 2014, edice Sendo
KubaK
 
Příspěvky: 96
Registrován: 22 dub 2013, 18:42
Bydliště: Ostrava

Re: NC-FL2 2.0 PRHT 2014 Sendo Titanium Flash

Příspěvekod HansB » 12 dub 2021, 17:34

Čau Kubo.
Pěkné fotky, pěkné rodinky s mazlíkem :)
Fotku toho nosiče nemám, ještě jsem ho nepřidělával "natvrdo" ale doufám, že půjde. Mám ho z aukra, ale ofiko má stránky pán tyhle : https://www.cabrio-shop.cz/zavazadelnik ... d-edition/ snad to není reklama, kdyžtak ať to admin smaže. Cena byla loni nižší, ale musím říci, že jsem nedostal návod, jen jsem si našel odkaz na návod na NC z nějakých německých stránek. Musí se tomu přizpůsobit rozvody co vedou k zadnímu brzdovému světlu a ještě pořád přemýšlím jak to bezpečně přidělat abych si moc víko nepoškrábal. Obzvlášť, když to chci mít dole a nasazovat jen když bude třeba. Dali k tomu sice 4kusy průhledné samolepky ale to mě přijde blbé a nechci lak ničit lepidlem. Byla mi doporučena silikonová transparentní folie, ale nedaří se mi ji nikde v obchodě sehnat, popř. jsem dostal radu použít kus gumy z duše od kola, jako se to dělávalo na starých autech, když se vozila na střeše zahrádka .

Ta dvě auta, dva řidiči a dvě děti jsou ideál a paráda. To bohužel neklapne u mě ani když bych koupil ženě vlastní miatku (za prvé na to nemám a za druhé je malá a blbě z ní vidí ven)
Mazda MX-5 ND 2,0 118kW 2015
Uživatelský avatar
HansB
 
Příspěvky: 26
Obrázky: 7
Registrován: 06 úno 2012, 03:00
Bydliště: Kladno

Re: NC-FL2 2.0 PRHT 2014 Sendo Titanium Flash

Příspěvekod KubaK » 18 dub 2021, 09:48

Zdarec Hansi,
Zdá se to být fajn řešení, jak to popisuješ. Vypadá fakt elegantně v tom černém provedení! Největší strach bych měl z poškrabání a možná výhledu dozadu, ale ono je vše řešitelné, jak píšeš.. Jsem zvědavý na finální stav a fotku..
Mým snem by bylo vozit se s drobotinou naší Miatkou po Evropě a vozit s sebou horská kola.. Viděl jsem už pár fotek převážení, ale z hlediska bezpečnosti bych do toho neměl odvahu jít.. Ale tak, člověk si nakonec dokáže na pár hodin půjčit kola skoro kdekoli a dát se synkem/dcerkou krátkou projížďku, že.. Člověk zas nemůže mít všechno, jak by to na tom světě vypadalo..
Svou drahou polovičku máš asi hodně drobného vzrůstu, jestli má problém vidět zpoza volantu.. Ale aspoň řídí a třeba "polštářek" by to v budoucnu napravil - to já tohle štěstí nemám.. Ta má neřídí vůbec a Miata World ji ponechává ZCELA chladnou.. Ještě že ty mé děti se v tomto ohledu "potatily"!!!
Ta finanční stránka bude asi o prioritách. Občas jsem se setkával s pohledy a komentáři typu "no jo, pán bude asi pěknej Rockefeller, jezdí si o víkendech v kabrioletu.." To buď člověk úplně ignoruje a jen se v duchu pousměje anebo jak jsem už pár známým osvětlil - někdo holt má chatu, někdo zahradu, někdo velkej barák, někdo v rodině dvě "civilní" auta (lepší pro sebe a druhý ojetý pro manželku na nákupy a pojíždění po městě/do města) a jinej zase žije s rodinou v menším bytě a o víkendech do přírody a o letních prázdninách snad i na dýl a někam dál vyveze jedno nebo obě dítka..
Že jsem si splnil sen, který jsem ani netušil, že mám, jsem pochopil, až když jsem si do ní sednul, otočil klíčkem a projel pár prvních zatáček...
Předtím: NC-FL 1.8 PRHT, 2010, nyní sedlaná mým taťkou..
Nyní: NC-FL2 2.0 PRHT, 2014, edice Sendo
KubaK
 
Příspěvky: 96
Registrován: 22 dub 2013, 18:42
Bydliště: Ostrava

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 74 návštevníků