Mato - MX-5 NA6

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Mato - MX-5 NA6

Příspěvekod Mato » 24 říj 2018, 14:21

To auto ma stále nekonečne baví. Síce potrebuje ešte veľa pozornosti a bankoviek aby som bol spokojný, ale keď si sadnem za volant všetko mu hneď odpustím.
IMG_20180704_203647_HDR.jpg

IMG_20180704_203714_HDR.jpg

Má to gule!

V auguste som sa s bratom dohodol, že mu preleštím a navoskujem Lexusa. Využil som príležitosť a povenoval som sa aj Mazde.
Horšie je, že som si do teraz nenašiel čas dočistiť detaily, až sa za to hanbím :oops:
Prípravy pred leštením:
IMG_20180723_141754_HDR.jpg

IMG_20180723_141815_HDR.jpg

Po leštení a vosku:
IMG_20180731_140742_HDR.jpg

IMG_20180731_140820_HDR.jpg


Medzi časom som najazdil celkom dosť kilometrov v svižnom tempe. Najviac sa to ukázalo na dočasnom obutí, T1R sú na sračky a ja som prezul späť na biele zimné 15ky. Ďalšie dočasné obutie, je s nimi sranda a obávam sa, že sa zimy nedožijú :D

Dočasné preto, že som po dlhom pátraní a váhaní kúpil solídne kolesá, sú to Enkei z Anniversary v nedom*danom stave :twisted:
IMG_20180815_185249_HDR.jpg

Dlho som váhal aj nad obutím. Nakoniec som sa na celé to vedátorstvo vykašlal a kúpil z druhej ruky ročné nejazdené Dunlop SP Sport Bluresponse 195/50 R15.
44775318_336784936870973_6111123070703894528_n.png

Kolesá čakajú na biely lak a celkom to trvá, tak dúfam, že prezujem späť na letné skôr ako nasneží. Áno, všetko robím naopak :D Potom vezmem meter a budem dumať nad hrúbkou podložiek. Nemám rád utopené kolesá, auto nemá vyzerať ako električka...

Aby toho nebolo málo, s Mazdou mám smelé plány. Zajednal som si rollbar s harness barom a mám v pláne aj frame rails. Okrem toho stále sledujem, či sa neobjaví na predaj nejaký solídny podvozok s rozumnými (nie veľmi tvrdými pružinami), ale stále nikde nič, tak to vidím na jar na nového Meistra. :mrgreen: Ešte som zabudol na brzdy. Zháňam držiaky strmeňov na stredné brzdy - 255/251mm.

Zohnal som matroš na rozvody a vodnú pumpu, budem meniť O-ring na CAS-e a keď to už budem mať rozhodené, vyčistím hydroštely. Občas sa mi stalo, že za studena začal klepať jeden ventil. Po výmena oleja sa problém opakuje menej často, ale úplne nezmizol, takže to vyriešim poriadne. Wish me luck!
Naposledy upravil Mato dne 24 říj 2018, 16:09, celkově upraveno 2
1996 Mazda MX-5 NA6
Mato
 
Příspěvky: 63
Registrován: 17 úno 2018, 20:26

Re: Mato - MX-5 NA6

Příspěvekod Mato » 24 říj 2018, 14:27

TeeJay píše:
Mato píše:ýmena oleja v prevodovke a diffe je v garáži na zemi zaujímavá. Aby som trafil hladinu a neplytval zbytočne olejom, auto musí byť vo vodorovnej polohe, lenže pod miatu sa ľahnúť proste nedá.

K tomu bych jen dodal, stačí celé auto zvednout rovnoměrně na stojky a pak plnit hadicí s trychtýřem vrchem samospádem - převodovku nejsnáz kolem řadičky, diff klasicky zezadu nebo kolem podběhů :) Ale podstatné je, že sis poradil :)


To je fakt, ale mám zatiaľ len dve stojky, musím dokúpiť. Inak som využil čo som mal po ruke, od kamoša som si chcel požičať hadicu na nalievanie oleja, ten po mne hodil aj odsávačku Asi to je v konečnom dôsledku ešte jednoduchšie riešenie :D
1996 Mazda MX-5 NA6
Mato
 
Příspěvky: 63
Registrován: 17 úno 2018, 20:26

Předchozí

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 130 návštevníků

cron